Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Others

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Others

ବୋଉ- ଏକ ଚେତନା

ବୋଉ- ଏକ ଚେତନା

1 min
6.3K


ଅପାଠୋଇ ଥିଲୁ ପଛେ ବୋଉ ମୋପାଇଁ ତୁ ମହାଗୁରୁ,

ସଂସ୍କାରର ଆଦ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଗୁରୁଜନ ଭକ୍ତି ଲଭିଛି ତୋଠାରୁ ।


ଭଲ ପାଇବାର କଳା ଭରିଥିଲୁ ଦୁଃଖୀ ରଂକୀ ଯେତେ,

ତୋ ଦୁଆରୁ ଖାଲି ହାତେ କେହି ଫେରେ ନାହିଁ ଅଳପ ବହୁତେ ।


ଭୋକିଲା ପେଟରେ ତୁତ ଶିଖାଇଛୁ ଅନ୍ନ ଦାନ ମାନ,

'ନମଃ ଗଣେଶ ବିଘ୍ନେଶ' ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି ତୋର ଅବଦାନ ।


ଫେରିବା ଡେରି ହେଲେ ତୁ ଯାଉ ମୋର ସ୍କୁଲ ଫେରା ବାଟେ,

ମତେ ଭୋକ ନଲାଗୁଣୁ ତୋ ପେଟକୁ ଚାଉଁକିନା କାଟେ ।


ମୋ ଦେହ ବାଧକି ଗଲେ ତୋ ଆଖିକୁ ଆସେ ନାହିଁ ନିଦ,

ମତେ ସାପ କାମୁଡିବା ଆଗୁ ତୁ ନିଜେ ବଳି ଯାଉ ଗଦ ।


ନିଜ ସୁଖ ଭାବିନାହୁଁ କେବେ ମୋ ପାଇଁ ସଦା ତତପର,

'ବାବୁରେ ତୁ ପଢ଼ିଲେ ଜାଣିବୁ' ଏହା ଥିଲା ତୋ ମନ୍ତ୍ର ସାର ।


ସବୁ ଘଟେ ଅଛନ୍ତି ଈଶ୍ୱର ଏହି ମନ୍ତ୍ର ତୋହଠାରୁ ଶୁଣା,

ତୋ ସଂସ୍କାର ପାଇ ଆଜି ମୁହିଁ ସମାଜରେ ଜଣକରେ ଗଣା ।


ତିନି ବର୍ଷ ଶଯ୍ୟାଶାୟୀ ହୋଇ ମାଟିଘଟ ମୋହ ତୁ ଛାଡିଲୁ,

ଅଠର ଡିସେମ୍ବର ସତରରେ ଇହଲୀଳା ତୋର ସାଂଗ କଲୁ ।


ବକୁଳ ଅମାବାସ୍ୟା ଗତେ ପ୍ରତିପଦ ତିଥି ସୋମବାର,

ଓଁକାର ଚିହ୍ନ ଏକାଦଶୀରେ ଲକ୍ଷଣ କି ମୋକ୍ଷ ପ୍ରାପ୍ତିର !


ତୋ ଅବର୍ତ୍ତମାନରେ ଜନ୍ମ ସ୍ଥାନ ଆମ ଲାଗୁନାହିଁ ଘର,

ନୀରବେ ନୀରତେ ଢାଳୁଛି ନୀର ବୋଉଲୋ ତୁ (ପାରୁ ଯଦି) ମତେ କ୍ଷମା କର ।


Rate this content
Log in