Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Susanta Dash

Abstract

2  

Susanta Dash

Abstract

ପରିତ୍ରାଣ

ପରିତ୍ରାଣ

1 min
1.2K


ପାର୍ଥିବ ଶରୀରର ମିଳନ

ଅସତ୍ୟ ହୋଇପାରେ

ଆତ୍ମା ଆଉ ଦେହର ମିଳନ

ମିଛ ହୋଇପାରେ

ତମେ ତ ପରମାତ୍ମା

ତମ ସହ ମିଳନ

ମୋର କଣ ହୋଇପାରେ?


Rate this content
Log in