Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

ଭିନ୍ନ ଏକ ମା'

ଭିନ୍ନ ଏକ ମା'

1 min
6.4K


ଏଡେ ନିରିଦୟ ମା କଥା କେହି ଶୁଣି ନଥିବେଟି କାନେ

ବିଷେଇ ଉଠିବ ଶୁଣି କେ ସହିବ ଆଣିକେ ପାରିବ ମନେ !

ଦରବାରେ ସେ ତୁଛ ଧାଇ ହୋଇ ତାର ଏତେ ବଡେଇ ।

ରାଜପାଟ କଥାରେ ସେ କିଂପାଇଁ ବାଇ!!

ମିବାରର ରାଣା ସାଂଗାଙ୍କ ମୃତ୍ୟୁରେ ରାଣୀ ଧର୍ମାବତୀ ସତୀ

କୁମାର ଉଦୟ ପାଳନ ଦାୟିତ୍ବ ଦେଇ ଧାଇ ପନ୍ନା କତି ।

ସମ ବୟ ପୁତ୍ର ଚନ୍ଦନ ପାଳିବ ସେ ରାଜନନ୍ଦନ ।

ଭରସା ଥିବାରୁ ରାଣୀ ତେଜିଲେ ପ୍ରାଣ ।

ଜ୍ୟୋଷ୍ଠ ପୁତ୍ର ତାଙ୍କ ବିକ୍ରମାଦିତ୍ୟଟି ହେଲେ ସିଂହାସନାରୁଢ

ଦାସୀ ପୁତ୍ର ବହ୍ଲୀ ସାଜିଲା ବଇରୀ ସିଂହାସନ ଆଶେ ମୁଢ ।

ହତ୍ୟା କରି ବିକ୍ରମାଦିତ୍ୟ ଉଦୟ ନିପାତେ ଉଦ୍ୟତ ।

ଧାଇ ପନ୍ନା ଘୋର ଶଂକଟେ ଉପନୀତ ।

କଥା ଦେଇଥିଲା ଧର୍ମାବତୀଙ୍କୁ ସେ ଉଦୟ ରକ୍ଷଣ ଲାଗି

ବହ୍ଲି ହସ୍ତେ ଯଦି ନିଧନ ହୋଇବେ କିପରି ସହିବ ଆଜି !

ମେବାର ରାଜ ସିଂହାସନ ହୋଇବକି ରାଣା ବିହୀନ ।

ଚନ୍ଦନ ଉଦୟ କେହି ନୁହଁଇ ଆନ।

ଛାତିକୁ ପଥର କଲା ବାମାବର ଚଂଦନ ସମବୟସ

ରାଜପୁତ୍ର ପରି ଚେହେରା ତାହାରି କରି ଉଦୟର ବେଶ ।

ଉଦୟକୁ ଗୁପ୍ତେ ବାହାର ଚନ୍ଦନ ଶଯ୍ୟାରେ ତାହାର ।

ଶୁଆଇ କୋଣରେ ରହିଲା ବାମାବର ।

ଖଡ୍ଗ ଧରି ବହ୍ଲୀ କୋପାନଳେ ଜଳି ଉଦୟ କାହିଁ ପୁଛିଲା

ଥରି ଥରି ପନ୍ନା ଶୁପ୍ତ ପୁତ୍ରେ ତା'ର ଗୁପ୍ତେ ଇଶାରା କରିଲା ।

ମାତୃ ହୃଦୟର ବେଦନା କରି ପାରିବ କେ କଳନା !

ରାଜ ଭକ୍ତି ଆଗେ ତୁଚ୍ଛ ତା'ର ବେଦନା ।

ଚନ୍ଦନର ତ୍ୟାଗ ଉଦୟେ ସରଗ ବଢିଲା ଅଗୋଚରରେ

ଧାଇଟି ମାତର ବୀରାଂଗନା ବର ପ୍ରତିଶୋଧ ନେଲା ହେଳେ ।

ହେଲା ଉପଯୁକ୍ତ ସମୟ ଗାଦିରେ ବସିଲେ ଉଦୟ ।

ଧାଇ ନୁହେଁ ଭିନ୍ନ ମାତାର ପରିଚୟ ।


Rate this content
Log in