Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Sashi Bhushan Mohapatra

Others

5.0  

Dr.Sashi Bhushan Mohapatra

Others

ଚିଠି

ଚିଠି

1 min
356


ଡଃ ଶଶୀ ଭୂଷଣ ମହାପାତ୍ର


ତୁମେ ଲେଖିବନି ଚିଠି

ମୁଁ ଜାଣିଛି,

ତଥାପି ଲେଖୁଛି ଚିଠି ।

ଅପେକ୍ଷାରେ ରହିଛି

କାଳେ ଆସିଯିବ

ସ୍ପିଡ଼ ପୋଷ୍ଟରେ ଚିଠି ।

ଶୁଭ ସକାଳ,ଶୁଭ ସନ୍ଧ୍ୟା ,

ଶୁଭ ରାତ୍ରି,

କେଉଁଠି ପୋଷ୍ଟ କରିଥିବ ଭାବି

ଫେସ ବୁକ,ହ୍ୱାଟ୍ସ ଆପ

ଦେଖୁଛି ନୀତି ।


ମୋ ଆଖିର

କାଚ କେନ୍ଦୁ ପାଣିରେ

ପ୍ରତିଦିନ ଚହଲୁଛି

ତୁମ ପ୍ରତି ଛବି ।

ପକ୍ଷୀଙ୍କ କାକଳିରେ

ତୁମ ସ୍ୱର ଶୁଣୁଛି

ପ୍ରତିଦିନ କାନପାତି,

ପବନରେ ତୁମରି ନିଶ୍ୱାସ

ଛାତିର ବୁରୁଜ ଭାଙ୍ଗୁଛି,

ନୀରବରେ ମନ ମାରି

ସବୁକୁ ସହୁଛି ।

ତୁମେ ପ୍ରାଣର ମିତ ବୋଲି

ଅଧିକାର ସାବ୍ୟସ୍ତ କରିନି,

ଫୁଲ ଭାବି

କେବେ ଆନନ୍ଦରେ ତୋଳିନି,

ଏତେ ଦୂରେ ଥାଇ ମଧ୍ୟ

ତୁମଠୁ ଦୁରେଇ ଯାଇନି ।


ତୁମେ ଜହ୍ନଟିଏ

ରାତିର ସ୍ବପ୍ନଟିଏ

ନୀଳ ଆକାଶର ଚଢେଇଟିଏ

ମଧୁଝରା ଫୁଲଟିଏ

ସନ୍ଧ୍ୟା ଦୀପର ଶିଖାଟିଏ ।

ମିତଣୀଲୋ!

ତୁମେ କବିତାଟିଏ ।

ତୁମ ସ୍ମୃତି ଆଜି

ପାଉଁଶ ତଳର ନିଆଁଟିଏ ।


ମିତଣିଗୋ!

ଜାଣିଛି ତୁମେ ଦବନି ଚିଠି

ଆସିବନି କେବେବି

କଲଟିଏ କରିବନି,

ମୁଁ ଜାଣିଛି

ତୁମେ ଦବନି ଚିଠି ।

**************


Rate this content
Log in