Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanna Kumar Madala

Inspirational Others

3  

Prasanna Kumar Madala

Inspirational Others

ପ୍ରାର୍ଥନା

ପ୍ରାର୍ଥନା

1 min
6.9K


କର ଯୋଡି କରେ ପ୍ରାର୍ଥନା

ଆହେ ବିଶ୍ବବନ୍ଦନ

ଫେଡିନିଅ ଭବ ଯାତନା

ବାରେ ଯଦୁନନ୍ଦନ ।

ତୁମ୍ଭର କରୁଣା ବିନ୍ଦୁର

ବଳେ ଭକ୍ତି ଅରଜି

ଥିବି ଏ ଶୟଳ ସିନ୍ଧୁର

ଜଳେ ଭୟ ବରଜି ।

ତୁମ୍ଭେ ତ ହଟିଆ ନାଗର

ହୋଇ ଦାରୁମୂରତି

ବୋଲାଉଛ କୃପା ସାଗର

ଇଚ୍ଛା କର ପୂରତି ।

ଅରାତି କବଳେ ଶିକାର

ହେଲି ରଖ ଶରଣ

କ୍ରୋଧ ଈର୍ଷା ଘୃଣା ବିକାର

କରିନିଅ ହରଣ ।

ବୁଡିଥିଲି ପାପ ଜଳରେ

ହେଉ ନାହିଁ ପରତେ

ଧର୍ମ ପଥେ ପୁଣ୍ୟ ବଳରେ

ଜୀଇଁଥିବି ମରତେ ।

ଭରିଦିଅ ଜ୍ଞାନ ପ୍ରକାଶେ

ମୋର ଭାଗ୍ୟ ଗଗନ

ସତ୍ୟ ନ୍ୟାୟ ଧର୍ମ ସକାଶେ

ଚିତ୍ତ ରହୁ ମଗନ ।

ହୋଇନି ପାସୋର ଅତୀତ

ନିଜ ହାତ ବଢାଇ

ଉଦ୍ଧାରିଛ କେତେ ପତିତ

ତୁମ୍ଭେ ବାଟ କଢାଇ ।

କର ଏ ସଙ୍କଟ ମୋଚନ

ବେନି କର ପସାରେ

ଦିଅ ପ୍ରଭୁ ଜ୍ଞାନ ଲୋଚନ

ତମମୟ ସଂସାରେ ।

ଦୀନଜନ ପାଇଁ ବସନ

ଦାନେ ନୋହି ସୀମିତ

ବଢାଉ ମୋ ହାତ ଅଶନ

ବୁଭୁକ୍ଷୁର ନିମିତ୍ତ ।

ଶ୍ରୀପଦେ ସାଷ୍ଟାଙ୍ଗ ଶୟନ

କଲି ଘେନ ପ୍ରଣତି

ଶୁଣ ଆହେ ଚକାନୟନ

ମୋର ଭାବ ଭଣତି ।

ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା


Rate this content
Log in