Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KUMUDA CHANDRA DALEI

Inspirational Others

2  

KUMUDA CHANDRA DALEI

Inspirational Others

ନିଜକୁ ନିଜେ ପଚାର ଥରେ

ନିଜକୁ ନିଜେ ପଚାର ଥରେ

1 min
6.9K


ନିଜକୁ ନିଜେ ପଚାର ଥରେ

ଯୁବ ପିଢି ଯେତେ ଭାରତର

ତୁମେ ଭବିଷ୍ୟତ ନୁହଁ କି ଏ ଦେଶର

ପ୍ରଗତିଶୀଳ ଦେଶ ଗଢ଼ିବା

ଦାୟିତ୍ଵ ନୁହେଁ କି ତୁମର

କ୍ଷଣ ଅପଚୟ ନ କର

ସୁଦୀର୍ଘ ତୁମ ଜୀବନ ପଥ

ଚାଲିବାକୁ ହୁଅ ତତ୍ପର

ସତ୍ ପଥେ ହୁଅ ଅଗ୍ରସର

ଶାରିରୀକ ଶକ୍ତି ଅପାର

ବୁଦ୍ଧି ବିବେକରେ ଭର ପୁର୍

ଧର୍ଷଣ, ଲୁଣ୍ଠନ, ନିକୃଷ୍ଟ କର୍ମରେ

ନ ବଳାଇ ନିଜ ମନର

ସମୃଦ୍ଧିରେ ହୁଅ ଅଗ୍ରସର

ଏହା ନୂହେଁ କି ଜାତୀୟ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ

ଭବିଷ୍ୟ ନାଗରିକର?

ନିଜକୁ ନିଜେ ପଚାର....


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational