Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Padmalaya Mishra

Others

1  

Padmalaya Mishra

Others

ଉଡିଗଲେ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ

ଉଡିଗଲେ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ

1 min
156


ଉଡିଗଲେ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ

ପାଦେ ଦେବ ଶରଣ

ମିଛ ଏଇ ସଂସାର

ତୁମେ ଏକା ନିଜର

ଏତିକି କାମନା କରେ

ଆଶା ପ୍ରଭୁ କରିବେ ପୂରଣ ।।

...........ପଦ୍ମାଳୟା


Rate this content
Log in