Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarat Jal

Others

3  

Sarat Jal

Others

କବି

କବି

1 min
6.8K


କବି ହୃଦୟଟେ ଚାହେଁ ନାହିଁ କେବେ

ଭୋଗ ବିଳାସରେ ରହିବାକୁ

ଚାହେଁ ଖାଲି ସିଏ ଉପମା ରାଇଜେ

ଶଦ୍ଦ ଯୋଡି ପଦ ଗଢିବାକୁ ॥

କବିତାର ସ୍ରଷ୍ଟା ଦ୍ଵିତୀୟ ଈଶ୍ଵର

ସପନକୁ ତାର ବାଣ୍ଟିବାକୁ

ତେଜି ଗୃହ କର୍ମ ଧରେ ସେ କଲମ

ଅପାର ଯାତନା କଟିବାକୁ ॥

ସାହିତ୍ୟ ସାଧନେ ଜନମେ ଜନମେ

ଭୁଲିଯାଏ ଆପେ ଆପଣାକୁ

ସାହିତ୍ୟ ତା'ପ୍ରାଣ ଭାଷା ତା'ଜୀବନ

ପିନ୍ଧେ ସେ ଏ ଦୁଇ ଗହଣାକୁ ॥

ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ ବୁଲେ ସେ ଭୋଳରେ

ସୁଷମା ଭଣ୍ଡାର ପାଇବାକୁ

ସାତ ନଈ ତେର ଦରିଆ ଡେଇଁ ସେ

ଆସେ ପ୍ରୀତି ନାଆ ବାହିବାକୁ ॥

ଅମୃତ ସୃଷ୍ଟିରୁ ଲେଖନୀ ମୁନରେ

ଝରାଏ ଅମୃତ ଝରଣାକୁ

ସବୁ ଚିନ୍ତା ମନୁ ଅପସରି ଯାଏ

ଦେଖି ତା'କବିତା ସର୍ଜନାକୁ ॥

ବାଗଦେବୀଙ୍କର ବରପୁତ୍ର କବି

ସଦା ଦରିଦ୍ରତା ଜୀବନକୁ

ଲହୁରେ ଲୁହରେ ହସି ସେ ହସାଏ

ଖୋଲି ତା'ତୃତୀୟ ନୟନକୁ ॥

ମରିଗଲେ କବି ଅମରତା ଛବି

ଦେଇଛି ଯାହା ସେ ଦୁନିଆକୁ

ଦୁନିଆ ତାକୁ ବା କଣ ଦେଇଛି

ତା'ଭଗ୍ନ ସପନ କୁଢିଆକୁ ॥

କବିର ଚରଣେ ମଥା ନଇଁ ଯାଏ

ମଥା ପୋତି ସବୁ ସହିବାକୁ

ସଂସ୍କାର ଆଣେ ସେ ସଂସାର ମଧ୍ୟରେ

ନାହିଁ କେ ଧନ୍ୟ ତାକୁ କହିବାକୁ ॥

ଶରତ ଚନ୍ଦ୍ର ଜାଲି

ତା:୨୪/୦୮/୧୮


Rate this content
Log in