Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Surjyakanta Dash

Others

3  

Surjyakanta Dash

Others

ଗଣତନ୍ତ୍ର-2

ଗଣତନ୍ତ୍ର-2

1 min
13.4K


ଗଣତନ୍ତ୍ର (2)

ବୋଧହୁଏ ମୁଁ କିଛି ଭୁଲ୍ ଲେଖିଦେଲି

 କାହିଁକି ନା -କିଛି ଲୋକ

 ମୋର ପ୍ରଥମ ଲେଖା( ଗଣତନ୍ତ୍ର -1)ପଢିଲେ

 କିଛି ଲୋକନ୍କର ମୁଂହ ଖଟା ପଡିଗଲା

 ଆଉ କିଛି ଲୋକ ମନେ ମନେ ହସିଲେ

 କାହିଁକି ନା ,ଭାବିଲେ !

 ଯାହାହେଉ ଆମ ଭଳି ଏ ଦେଶରେ

 କିଛି ଲୋକ ତ ! ଅଛନ୍ତି ...

 ମୁଁ ତ ବିସ୍ମିତ ,ଆଶ୍ଚର୍ଜ୍ୟ ମଧ୍ୟ

 ଛି -ଏମିତି ବି ଲୋକ ଅଛନ୍ତି ?

 ଇଏ କି ଗଣତନ୍ତ୍ର ...

 ଇଏ କି ସ୍ବାଧିନତା ...

 ଯାହାକୁ ସନ୍ ମାନ ଦିଆଯାଏ ନାହିଁ

 କି-ସନ୍ ମାନ ଦେବାପାଇଁ

 କାହାର ଆନ୍ତରିକତା ନାହିଁ...

 ହଁ -ଅଛି

ଆଉ ସେହି ମାନେ ହିଁ ପାଳନ କରନ୍ତି ...

ଗଣତନ୍ତ୍ର ,ସ୍ବାଧିନତା ଦିବସ ଭଳି ଦିନ

 କିଏ ?

 ଯାହାର ସ୍ବାର୍ଥ ଥାଏ

 ଲୋକଂକୁ ଦେଖେଇ ହୋଇ

 ବାଃ -ବାଃ ନବା ପାଇଁ

 ଆଉ ଭାଷଣ ବାଜି ପାଇଁ

 ତ୍ରିରନ୍ଗା ଉଡୁ ! ତଳେ ଖସିପଡୁ

 ବା -ରାତିରେ ଫର ଫର ହୋଇ ଉଡୁ

 ସେଥିରେ କିଛି ଜାଏ ,ଆସେ ନାହିଁ ...

ଏହି ତ ! ଆମ ଗଣତନ୍ତ୍ର .....


Rate this content
Log in