Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sukanti Hotta

Inspirational

3  

Sukanti Hotta

Inspirational

ଘର

ଘର

1 min
264




ଆଶ୍ରୟ

ଗଛେ ବସା ବାନ୍ଧି କରିଥିଲୁ ଘର

ଗଛକାଟି ବସା ଭାଙ୍ଗିଦେଲେ,

ଜଙ୍ଗଲ କ୍ଷେତକୁ କାଟିକୁଟି ଦେଇ

କଳ କାରଖାନା ଗଢିଦେଲେ l


ଖରା ବରଷାକୁ ଖାତିରି ନକରି

କିଚିରି ମିଚିରି ହେଉଥିଲୁ,

ପାହାନ୍ତା ପ୍ରହରେ ମନ ଆନନ୍ଦରେ

ତୁମ ଅଗଣାରେ ବୁଲୁଥିଲୁ l


କୁନୁ ମୁନୁ ରୀନା ମାଆ ମାଉସୀଙ୍କ

ଫୋପଡ଼ା ଅଇଁଠା ଖାଉଥିଲୁ,

ଫଡଫାଡ ହୋଇ ଏଡାଳେ ସେଡାଳେ

ମନ ଆନନ୍ଦରେ ଉଡ଼ୁଥିଲୁ l


ଆମ ବଂଶ ଏବେ ନିପାତ ହେଉଛି

ବସା ବୋଲି ଆମ କିଛି ନାହିଁ,

ଯେତେ ଘର କଲେ ମଣିଷ ଜାତିଟା

ତାଙ୍କରି ମନରେ ତୃପ୍ତି କାହିଁ l


ଆମ ସାଙ୍ଗସାଥୀ ସବୁ କହୁଛନ୍ତି

ମଣିଷ ଜାତିଟା ନିଷ୍ଠୁର,

"ପରିବେଶ"କୁ ନଷ୍ଟ କରୁଛନ୍ତି

ତାଙ୍କ ବଂଚିବା କଷ୍ଟକର l


ସବୁଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ହେ ମଣିଷ......

ବୁଝିଯାଅ ତୁମେ ଏଥର,

ଆମେ ନରହିଲେ ତୁମେ ରହିବନି

ଆମକୁ ଆଶ୍ରୟ ଦରକାର l


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା

ତାଳଚେର

Sukantihotta@gmail. com


Rate this content
Log in