Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanna Kumar Madala

Inspirational

3  

Prasanna Kumar Madala

Inspirational

ବିଶ୍ବଗୁରୁ ଆମେ

ବିଶ୍ବଗୁରୁ ଆମେ

1 min
311



ଶୁଣିଛି ଏ କର୍ଣ୍ଣ     ଜାତି ଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ

ବିଦ୍ବେଷ ଭରିଛି ଆଜି

ନିଜ ଭାଇଚାରା     ମଣିଷ ବିଚାରା

ନାଶିଛି ଘାତକ ସାଜି 

ବିଧର୍ମୀ କି ସେହି ପାଜି

ନବୁଝି ନଶୁଝି     ଭାଇ ସଙ୍ଗେ ଯୁଝି

ମାରି ମରିବାକୁ ରାଜି !


ଦୁର୍ଭାବନା ଛୁଟେ  ଦେଶେ ଜଳି ଉଠେ

ଘୃଣାଭରା ନିଆଁ ଝୁଲ

ଏହିଭଳି କଲେ    ସମ୍ଭବ କି ଭଲେ

ଜନ୍ମଭୂମି ପ୍ରୀତି ମୂଲ

ଆର୍ଯ୍ୟ ସଂସ୍କୃତି କି ଭୁଲ

ଏତେ ଅବିଶ୍ୱାସ    ମଧ୍ୟେ ଅବିନାଶ

ହେବକି ମମତା ଫୁଲ ?


ଧର୍ମାନ୍ଧତା ବିଷ     ନକରିଲା କିସ

ନିଜେ ଛେଦି ନିଜ ପାଦ

ଫୁଟୁ ପଛେ ଗୁଳି    ହେଉ ମାଟିଧୂଳି

ଛାଡୁଛୁ ହୁଙ୍କାର ନାଦ

ଘାରିଲାଣି ଅବସାଦ

ଏକତାକୁ ଆମ     ନାଶି ଅବିରାମ

ପରସ୍ପରେ କରୁ ବାଦ ।


ଖଳ କି ପଚାରେ   ଅସତ୍ୟ ପ୍ରଚାରେ

କାହା ପୁତ୍ର ପଡେ ବଳି

ଧର୍ମଭୀରୁ ଜାତି    ରକ୍ତପାତେ ମାତି

ସଦା ହେଉଥାଏ କଳି

ଛଳନା ଭଳିକି ଭଳି

ମନ୍ଦଦଶା ଆସେ  ସେହି ନିଆଁ ଧାସେ

ଜାତୀୟତା ଯାଏ ଜଳି ।


କ୍ଷଣିକ ଆବେଶ    କରିଦିଏ ଶେଷ

ସଂସ୍କୃତି ବିଭବ ସାରା

ବଢେ ବହୁ ଠାବେ  ଦୟନୀୟ ଭାବେ

ଜୀବନ ଯାତନା ଭାରା

ଖୋଜିଲେ ନଥାଏ ଚାରା

ଇତିହାସ ସାକ୍ଷୀ    ରହେନାହିଁ ବାକି

ଜାତୀୟତା ପ୍ରେମଧାରା ।


ଧର୍ମରକ୍ଷୀ ବେଶେ ଲଢୁଥିଲେ ଲେଶେ

ରହେନାହିଁ ଭାବପ୍ରୀତି 

ମଧ୍ୟପ୍ରାଚ୍ୟ ଦେଶେ  ଯୁଦ୍ଧ ପରିଶେଷେ

ବିକଟ ହୋଇଛି ସ୍ଥିତି

କିଏ ସେ ପାରିଛି ଜିତି

ଦୂରଦୃଷ୍ଟି ବିନା     ମାନବତା ସିନା

ଲୋପ ପାଇଯିବା ଭୀତି ।


ନିରପେକ୍ଷ ଆମ    ପୁଣ୍ୟ ଧରାଧାମ

ଭାରତ ଦେଶର ମାଟି

ଭିନ୍ନ ଜାତିଧର୍ମ      ବହୁବିଧ କର୍ମ

ହେବାନାହିଁ ଆଉ ବାଣ୍ଟି

ସମ୍ବନ୍ଧ ନଯାଉ ଫାଟି

ମୈତ୍ରୀ ପରିଣାମେ  ବିଶ୍ବଗୁରୁ ଆମେ

କାଳଜୟୀ ପରିପାଟୀ ।



Rate this content
Log in