Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Titi Sarangi

Inspirational

3  

Titi Sarangi

Inspirational

ଶ୍ରମିକ

ଶ୍ରମିକ

1 min
6.6K



ଶ୍ରମ ଦାନ କରି ଶ୍ରମିକ ଗଢିଛି କେତେ ଇମାରତ୍ ନଗର ଗାଆଁ

ତା ଝାଳରେ ଗୋଳି କେତେ ଧୂଳିକଣା ସ୍ଥାପତ୍ଯ ରୂପରେ ହୋଇଛି ଠିଆ ।

ସେ ଦେଖେନି ଝଡି ଵର୍ଷାର ଧାରା ଵୁଝେନି ଶୀତର କାଲୁଆ ଜାଡ

ଵୁଝେନି କେଵେ ସେ ଅଂଶୁଘାତ କଥା ଟାଣୁଆ ଖରାର ଅସହ୍ଯ ମାଡ ।

ଶ୍ରମ କରିବାଟା ଵୁଝେ ସେ କେଵଳ ପେଟ ଭୋକ ମାରି ଶୁଖିଲା ତୁଣ୍ଡେ ,

ରକତ ଫଟାଇ କାମ କରୂଥାଏ ଇଟା ମାଟି ଵୋହି ନୁଖୁରା ମୁଣ୍ଡେ ।

ଅଧାପେଟେ ତାର କଅଁଳ ଶିଶୁଟି ଆକାଶ ତଳେ ଯେ ଆଶ୍ରୟ ଖୋଜେ

ଭଲ ମୁଠେ ଖାଇ ,ଭଲ ଖଣ୍ଡେ ପିନ୍ଧି ବଞ୍ଚିବା ସ୍ବପ୍ନ ତା ସ୍ବପ୍ନରେ ହଜେ ।

ଭୋକିଲା ତା ଜାତି ଖଟିବା ତା ଧର୍ମ ଵଞ୍ଚିଵା କେବଳ ଜୀବନ ଲକ୍ଷ୍ଯ

ତା ହାତରେ ଗଢା ଉଆସ ଛାଇରେ ଆଶ୍ରୟ ଖୋଜେ ସେ ଜୀଵନ ଯାକ ।

ସମସ୍ତ ଶ୍ରମିକଙ୍କୁ ପ୍ରଣାମ ।




Rate this content
Log in