Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ତ୍ରିକାଳ ଜୟୀ

ତ୍ରିକାଳ ଜୟୀ

1 min
447


ଉତ୍କଳ ମାତାର ସତ୍ତ୍ୱ ଅଧିକାରୀ
ନିଜକୁ ନିଜେ ମୁଁ
ଦାବୀ କରୁଛି ।

ବିନ୍ଦୁଏ ଭକତି କାଣିଚାଏ ପ୍ରୀତି
ସତରେ କ'ଣ ମୁଁ
ଅର୍ପି ପାରୁଛି !

ଜନନୀ କୋଳରେ ବରଦା ସନ୍ତାନ
ହେବାର ସୁଯୋଗ
ଅନୁଭବିନି ।

ସେଇଥି ପାଇଁ ମୁଁ ବେଦେଶୀ ଭାଷାକୁ
ପ୍ରେମ କରିବାକୁ
ଛାଡି ପାରୁନି ।

ବିଦେଶୀ ମୋହରେ ସ୍ବଦେଶୀ ବଉଳ
ପତ୍ରଝଡା ପରି
ଦେଖା ଗଲାଣି ।

ଓଡ଼ିଆ ଜାତିର ସ୍ୱାଭିମାନ ସବୁ
ବିଦେଶୀ ବଜାରେ
ବିକା ଗଲାଣି ।

ମାତୃଭୂମି,ମାତୃଭାଷା ଆମପାଇଁ
ଗର୍ବ ଗୌରବର
ପରିଚାୟକ ।
ପଣ୍ୟ ଦ୍ରବ୍ୟ ନୁହେଁ,ସ୍ୱାର୍ଥ ବଦଳରେ
ସଉଦା କରିବା
ସାଜି ବଣିକ ।

ସଂଭ୍ରମ ଓଡିଶା ସମୃଦ୍ଧ ତା' ଭାଷା
ବଳିଷ୍ଠ ଐତିହ୍ୟ
ପ୍ରମାଣ ଦିଏ ।

ଯା'କୋଳେ ଜନମ ରମ୍ୟ ରାମାୟଣ
ତାହାକୁ ଦୁର୍ବଳ
କହିବ କିଏ ?

ଜାଗ ହେ,ଜାଗ ହେ ଉତ୍କଳ ସନ୍ତାନ
ସ୍ୱାଭିମାନେ ଶିଖ
ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ।

ସମ୍ମାନରେ ଶିଖ,ଓଡ଼ିଆରେ ଲେଖ
ଭାଷା ଓ ଜାତିର
ଟେକ କୁ ନେଇ ।

ଜନନୀ ଓଠରେ ରଙ୍ଗ ଭରିଦିଅ
ଓଡ଼ିଆ ଭାଷାର
ଲାଳିତ୍ୟ ନେଇ ।

ଭାଷା ହିଁ ଗରବ ଭାଷା ହିଁ ଗୌରବ
ଐତିହ୍ୟୈଐତିହ୍ୟୈ
ତ୍ରିକାଳ ଜୟୀ ।


Rate this content
Log in