Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dipti lekha Mishra

Others

5.0  

Dipti lekha Mishra

Others

ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

1 min
182


ସେଦିନ ନିଶ୍ଚୟ ଦେଖିବାକୁ ହେବ

ହେଉ ସେ ମଣିଷ ଅବା ପଶୁପକ୍ଷୀ

ମଶାଣିରେ ଜାଗା କିଣିନେବ

ଉଡିଯିବ ଯେବେ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ ।

ଖାଲି ତାହା ନୁହଁ ଯେତେ ଅଛନ୍ତି ବୄକ୍ଷ

ସେମାନଙ୍କର ବି ଉଡିଯାଏ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

ନିରାଶ ହୋଇପଡନ୍ତି ଜଗତବାସୀ

ଖାଲି ପ୍ରଭୁ ହିଁ ଥାନ୍ତି ସେ ସମୟର ସାକ୍ଷୀ ।


Rate this content
Log in