Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Others

3  

Padmalaya Mishra

Others

ଜୀବନର ପରିବର୍ତ୍ତିତ ରୂପ

ଜୀବନର ପରିବର୍ତ୍ତିତ ରୂପ

1 min
134



ପଦ୍ମାଳୟା ମିଶ୍ର


ଜୀବନ ବଦଳୁଛି ପ୍ରତିଦିନ ପ୍ରତି ମୂହୁର୍ତ୍ତ

ବୋଉ କୋଳରେ ଥିବା ଯାଏ

ଏମିତି ଥିଲା ସେ ସୁନ୍ଦର

ନା କିଛି ମେକ୍ ଅପ୍

ନା ହାରିବାର ଭୟ

ନା ଜିତିବାର ଲୋଭ

ହସୁଥିଲି ଖେଳୁଥିଲି ନିସର୍ତ୍ତ ।


ଯୌବନ ଆସିଲା ଧୀରେ ଧୀରେ

ଜୀବନ ହେଇଗଲା ଅନ୍ତବସ୍ତ୍ର ପରି

ଲୁଚେଇ ରଖିବା ବଦଳରେ

ଫାସନ୍ ନାମରେ ଦେଖେଇଲି

ବାହା ବାହା ଟିକେ ପାଇଁ

ସୃଷ୍ଟି କଲି ଦ୍ଵନ୍ଦ ମନରେ ।


ହଜିଗଲା ଯୌବନ ବୟସ ଦ୍ଵୀପରେ

ସ୦ସାର ଜଞ୍ଜାଳ ଏବେ ତ ଜୀବନ

ଫେଣ୍ଟାଫେଣ୍ଟି ସବୁ କିଛି

ପରିବାରର ଲୁହ ମୋର

ମୋର ଖୁସି ଉପରେ

ମୋର ନାହିଁ ଅଧିକାର

କେଜାଣି ଜୀବନକୁ ଖୋଜୁଛି

ନା ଜୀଇଛି କିଛି ପାଇବା ଆଶାରେ ।


ପ୍ରଭୁ ନାମ ଏବେ ଜୀବନର ମୂଳମନ୍ତ୍ର

ତଥାପି ସ୦ସାର ଲୋଭ ପୋଷିଛି

ଅସ୍ତମିତ ସୂର୍ଯ୍ୟ ବୋଲି ଜାଣି ବି

କୃତ୍ରିମ ଆଲୋକରେ ଅନ୍ଧାରକୁ ଠକୁଛି

ବଞ୍ଚିବା ଲୋଭ ଶରୀରେ ଖଞ୍ଜିଛି ଯନ୍ତ୍ର ।


ଜୀବନ ତୁ କଣ ସତରେ ବନ୍ଧା

ଏ ପାର୍ଥିବ ଶରୀରରେ

ଏନ୍ତୁଡି ନିଆ ଠୁ ଯୁଇ ମଧ୍ୟରେ

ନା...

ପାଇବି ତତେ ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତରରେ....


Rate this content
Log in