Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ନଉଠାଉ ହାତ, ନପୋଡୁ ନିଆଁରେ

ନଉଠାଉ ହାତ, ନପୋଡୁ ନିଆଁରେ

1 min
6.6K


ନଉଠାଉ ହାତ, ନପୋଡୁ ନିଆଁରେ

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ପୋଷା ବିଲେଇକି ପୋଷା କୁକୁରଟେ ପୋଡ଼ି ମାରିବାର କାହିଁ

ଶୁଣିନାହିଁ କାନ, ପୋଡ଼ି ମାରୁଅଛି ଘରଣୀକି ତା ଗୋସେଇଁ

ଯଉତୁକ ଲୋଭ କିବା ପାଗଳାମି

ବୁଝେଇ କହ କହ୍ନେଇ ।

 

ଯଉତୁକ ପାଇଁ ସଜାଡ଼ିପାରୁନି ଉଜୁଡ଼ିଯାଉଚି ଘର

ସରଗ କି ହବ, ନରକ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଭୋଗିବା ହେଉଚି ସାର

ଜୀବନର ମାନେ କି ବୁଝିବ ସିଏ

ଅବୁଝା ସେ ତାଆ ପାଇଁ ।

 

ମରତେ ଦୁର୍ଲଭ ସେଇ ଆନନ୍ଦଟି, ଯା’ର ପିଲାଛୁଆ ଘର

ସ୍ତ୍ରୀ ହୋଇଥବ ପତି ସୋହାଗିନୀ, କି ଦେବ ଉପମା ତା’ର

ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ ଠୁଳ ଜାଣି ନର

କିଆଁ ଯାଉଚି ଦୂରେଇ ?

 

ବିଚାରହୀନ ଏ ମଣିଷକୁ ଜଗା କହ ତୁ ତାଗିଦ କରି

ନଉଠାଉ ହାତ, ନପୋଡୁ ନିଆଁରେ, ଘରଣୀ ତା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ସରି

ତା ନକଲେ ହବ ଲକ୍ଷ୍ମୀଛଡ଼ା ସିଏ

କାନ୍ଦିବ ଲୁହ ଗଡ଼େଇ ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in