Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational

ପ୍ରସ୍ତୁତ କୋଟିଏ ବୀର

ପ୍ରସ୍ତୁତ କୋଟିଏ ବୀର

1 min
271




ଶାନ୍ତିର ପ୍ରତୀକ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଉଡ଼ଇ

ସଗରବେ ଫର ଫର ,

କୋଟି କଣ୍ଠେ ଶୁଭେ ଭାରତର ଜୟ

ହେଇ ଶୁଣ-ନିରନ୍ତର !!


ମହାନନ୍ଦେ ସାରା ଦେଶବାସୀ ପରା

ନୃତ୍ୟ ଗୀତେ ଛନ୍ତି ମଗ୍ନ ,

ବୀର ପୁତ୍ର ଏବେ ଫେରନ୍ତି ସଗର୍ବେ

ଶତ୍ରୁ ଦମ୍ଭ କରି ଭଗ୍ନ ।


ଏ ଦେଶ କୋଳରେ ଜନ୍ମ ହୋଇ ଯିଏ

ଛୋଟରୁ ହୋଇଛି ବଡ଼ ,

ସିଂହ ଭଳି ସିଏ ଲଢ଼ିବା ଶିଖିଛି

ଆସୁ ଯା' ବିପଦ ଝଡ଼ ।


ମାଟି ମାଆର ସେ ମାନ ରଖିବାକୁ

ଛାତି ଦେଇପାରେ ପାତି ,

ମହାବୀର,'ଅରି' ଦମନ କରିକି

କୋଟି ହୃଦ ନିଏ ଜିତି ।


ଆଜି ବି ଦେଶର ମାନ ରଖିବାକୁ

ପ୍ରସ୍ତୁତ କୋଟିଏ ବୀର ,

ସେଥିପାଇଁ ଆମ ତ୍ରିରଙ୍ଗାଟି ଉଡ଼େ

ସଗରବେ ଫର ଫର ।।


(ଅଦମ୍ୟ ସାହସୀ, ବୀର ଅଭିନନ୍ଦନଙ୍କ ଭାରତ ପ୍ରତ୍ୟାବର୍ତ୍ତନ ସମୟରେ ରଚିତ)


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in