Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics Romance Tragedy

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Romance Tragedy

ଆହେ ମୋର ପ୍ରିୟତମ

ଆହେ ମୋର ପ୍ରିୟତମ

1 min
7.0K



ଏଇ ପତରରେ ଲେଖିଅଛ ଯାହା

ସବୁ କିବା ତାହା ସତ ,

ତୁମ ହୃଦୟରେ ମୋଅରି ଭାବନା

ଜାଗୁଥାଏ ଅବିରତ ।


ଅକାରଣେ ଯାହା କେତେ କଥା ଭାଳି

ମନ ହେଉଥିଲା ଘାରି,

'ବଇଁଶୀରେ ରାଇ ମୋଅରି ନାମଟି

ମହତ ଦେଉଛ ସାରି।'


ଜାଣିଶୁଣି ତୁମେ ଏମିତି କରୁଛ

ଶୁଣାଉଛ ଅପବାଦ ,

ଚିନ୍ତା କରି କରି ମୋଅରି ଆଖିରୁ

ହଜି ଯାଉଥିଲା ନିଦ ।


ବୁଝିଲି ଏବେ ମୁଁ ,ତୁମ ଅନ୍ତରରେ

ଟିକିଏ ଛଳନା ନାହିଁ ,

ମନ ପ୍ରାଣ ଦେଇ ଭଲପାଅ ଯେଣୁ

ମୋ ପାଶକୁ ଆସ ଧାଇଁ ।


ଯେବେ ତୁମ ସହ ଭେଟ ହୁଏନାହିଁ

ମୁରଲୀ ବଜାଇ ଡାକ,

ମୁଁ ଏକା ତୁମର ତୁମେ ଅଟ ମୋର

ଜଣାଅ ଦୁନିଆ ଯାକ ।


ବୁଝିଲି ଏବେ ମୁଁ ତୁମ ମନ କଥା

ଆଉ କରିବିନି ମାନ ,

ଦୋଷ ଥିଲେ ମୋର କ୍ଷମା କରିଦେବ

ଆହେ ମୋର ପ୍ରିୟତମ ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics