Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

kahnu charan sahu

Abstract

3  

kahnu charan sahu

Abstract

ପ୍ରେମରେ ପଡିଲେ

ପ୍ରେମରେ ପଡିଲେ

1 min
250



ନୂଆ ନୂଆ ପ୍ରେମରେ ପଡିଲେ ସତେ

ଦୁନିଆଟା ଲାଗେ ତୁଚ୍ଛ

ଯାହାକୁ ଚାହୁଁଚ ସିଏ ହିଁ ସର୍ବସ୍ୱ

ଆଉ ସବୁ କିଛି ମିଛ ।


ଧୀରେ ଧୀରେ ସବୁ ବଦଳି ଯାଏ ଯେ

ମନୋଭାବ ବ୍ୟବହାର

ମନେପଡେ ନାହିଁ ସାଥେ ଥିଲା କେହି

ଆଜି ସିଏ ସାତପର ।


ହୃଦୟେ ଜଣକୁ ରଖିଲା ପରଠୁ

ଆଉ ଯେତେ ବନ୍ଧୁ ଦୂର

ହୃଦୟ ଲାଳସା ହୁଏ କ୍ରମେ ବୃଦ୍ଧି

ସ୍ପର୍ଶ କରେ ଅନାଦର ।


ସମୟର ଘୋର ଅଭାବ ହୁଅଇ

ଜଣଙ୍କ ପାଖରେ ଶେଷ

ମତିଭ୍ରମ ରୋଗ ଗ୍ରାସଇ ଶରୀର

ନୁହେଁ ଏଠି କାହା ଦୋଷ ।।


Rate this content
Log in