Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Others

3  

Susil Pani

Others

ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ *********

ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ *********

1 min
6.8K


ଧର୍ମ ଏକା ସିନା ମହତ ପଣିଆ ,

ଆଉ ସବୁ କଥା ଅଢେଈ ଦିନିଆଁ ।।

ଦିନେ ଆସିଅଛୁ ଦିନେ ତୁ ଯିବୁ ,

ଗଲା ବେଳେ ସାଥେ କଅଣ ନେବୁ ।।

ଏକା ଜଗନ୍ମାଥ ନାମ ଟି ସାର ,

ଆଉ ସବୁ କଥା ତୁଛା ମିଛର।।

ସତ୍ୟ ଜଗନ୍ମାଥ, ମିଛ ସଂସାର ,

ଲୋଭ ମୋହ ମାୟା ଭରା ଜୀବନ ତୋର ।।

ଘଟୁଚି ଘଟିଚି ଘଟିବ ଯାହା ,

ସବୁ ଜଗନ୍ମାଥଙ୍କର ଏ ମାୟା ।।

ମୁଁ ମୁଁ ମୋର ମୋର କହି କରୁ ଆଦର ,

ଘଟରୁ ପ୍ରାଣ ଛାଡିଲେ ସବୁ ହେବ ନାରଖାର ।।

କେତେ ଦିନ ପାଇଁକି ମନ ବାନ୍ଧିଛୁ ଆଣ୍ଟ ,

କି ଘେନି ଯିବୁ ଧନ ପୁରିଲେ ଆୟୁଷ ।।

ଯାହା ଅର୍ଜନ କରିଛୁ ଏହି ମହୀରେ ,

ଛାଡି ଯିବୁତୁ ସର୍ବ ଏହି ଧରାରେ ।।

ଆସିଛୁ ନିବସ୍ତ୍ର୍ର ହୋଇ ଜିବୁ ତୁ ସେମିତି ,

ଯାହା ଅର୍ଜିଥିବୁ ପୂଣ୍ୟ ସାଥୀ ଦେବ ଯେ ସ୍ୱର୍ଗେଟି ।।

କାହାକୁ କେବେଟି ମନେ ନ କରିବୁ ହେୟ ,

ଛୋଟ ପିମ୍ପୁଡି କାମୁଡିଲେ କଷ୍ଟ ଦିଅଇ ଶରୀର ।।

ଛୋଟ ବଡ ନ ଭାବିକି ସତ୍ୟ ପଥେ ଚାଲ ,

ସତ୍ୟର ସମ କେହି ନୁହଁନ୍ତି ସମତୁଲ ।।

ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ଦୟା କ୍ଷମା ଭାବ ଯେ ଆଦର ,

ସତ୍ୟ ସାଥେ ସଦା ଥାନ୍ତି ଜଗତ ଠାକୁର ।।

ସୁସିଲ୍ ପାଣି (ସିଲୁ)


Rate this content
Log in