Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pramila Sahoo

Others

2  

Pramila Sahoo

Others

କବିତା

କବିତା

1 min
1.4K


ମନୁଷ୍ୟ ଜୀବନ ଏକ ଅଭିନ୍ନ "ଶବ୍ଦ"
ଖାଲି ଭରି ରହିଥାଏ ଅସରନ୍ତି ଦୁଃଖ
ମିଳେନାହିଁ ଅାଜିଯାଏ ତାହାର ଅର୍ଥ
ଏ ସମାଜରେ ଦେବାକୁ ନିଜର ପରିଚୟ
ଏ କ'ଣ ଜୀବନର ମୂଲ୍ୟବୋଧ.....!


Rate this content
Log in