Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Abstract

2  

Ram Prasad Bisoi

Abstract

ବିଡମ୍ବନା ଏତିକି

ବିଡମ୍ବନା ଏତିକି

1 min
268


ତୁମେ ଈଶ୍ୱର 

କାହିଁକି ? ଦେଲ ଅଧିକାର

ନରରାକ୍ଷାସଗଣଙ୍କୁ ବ୍ୟବିଛେଦ 

କରିବାକୁ 

ମୋ ଶରୀର ଓ ଆତ୍ମାକୁ


ମୁଁ 

ତ ବାଣ୍ଟି ଚାଲିଥିଲି

ପ୍ରେମ,ଦୟା, କରୁଣାର ବାର୍ତ୍ତା,


ଭାବିଥିଲି 

ରାକ୍ଷାସ ମାନେ ବିବର୍ତ୍ତିତ ହୋଇ 

ଦେବତ୍ଵ ନ ହେଲା ନାହିଁ

ମାନବ ତ ବନିଯିବେ 

ଦିନେ ,


ସେ ଦିନ 

ଜିତି ଯାଇଥଲା ପୁଣିଥରେ

ରାକ୍ଷସତ୍ୱ,


କଳିକାରୁ ଫୁଲ ନ ବନିଥିବା ଏ ଶରୀରକୁ 

ଝାମ୍ପି ଖୁମ୍ପି ଖାଇଥିଲେ

ଜଣକ ପରେ ଜଣେ ,


କିଏ ? ତାଙ୍କୁ ସେ ଅଧିକାର ଦେଲା କେଜାଣି ଦୁଇ ଯୋଡ଼ା କାଠ ଫଳିଆରେ

କ୍ରୁଶବିଦ୍ଧ କରିବାକୁ 

ମୋ ଆତ୍ମାକୁ,


ତା ପରେ

ଖୋଜି ପାଇଥିଲି ନିଜକୁ

ସହରତଳି 

କେଉଁ ଏକ ଅନ୍ଧାର ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀରେ

ପ୍ରତିଦିନ ହେଲି 

ଭୋଜ୍ୟ,

ସହରି

ବାଘ, ଭାଲୁ , ହେଟା, ବିଲୁଆଙ୍କ,

କିଏ ? କହିଥିଲା 

ତୁମକୁ ଦେବାକୁ ମତେ ଝିଅ ଜନମ,

ଯଦି ପାରୁଛ,ଦେଖ ତୁମେ ଈଶ୍ୱର ,

ଲୁହ,ଲହୁ 

ଦୁଇଟି ଝରିଛଲିଛି ଦେହ,ଦାହ,

ଆତ୍ମାରୁ ଅବିରାମ,


ବିଡମ୍ବାନାଏତିକି, 

କିଏ ? କାହିଁକି? ଦେଲା ଏ 

ପ୍ରାରବ୍ଧ

କୁକୁର ଚାଟି ଚାଲିଥିବା

ଅଇଁଠାପତ୍ରର,


ଈଶ୍ୱର !

ତୁମେ କେମିତି ହେଲା

ଏତେ 

ନିଷ୍ଠୁ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract