Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Inspirational Fantasy

3  

Susil Pani

Inspirational Fantasy

ଭାବର ଠାକୁର

ଭାବର ଠାକୁର

6 mins
7.1K


            ଜୟ ଜଗନ୍ମାଥ

            ***********

ଭାବକୁ ନିକଟ ଅଭାବକୁ ଦୂର ।

           ତୁମେ ମହାପ୍ରଭୂ ଜଗତ ଠାକୁର ।।

ଭାବଥିଲେ ସିନା ଭକତି ଆସଇ ।

           ଅଭାବରେ ତୁମେ କାହୁଁ ମିଳିବଇଁ ।।

ଅସାର ସଂସାରେ ତୁମେ ଏକା ସାର ।

            ଆହେ ଜଗବନ୍ଧୁ ଭକତ ବଞ୍ଛଳ ।।

ଦିନବନ୍ଧୁ ଦଇତାରି ନାମ ବହି ।

          ରକ୍ଷା କରିଅଛ କେତେ ଭକ୍ତ ତହିଁ ।।

ବୃଦ୍ଧ ଅଜାମ୍ବିଳ ମରଣ କାଳେ ଡାକିଲା ।

        ତାକୁ ସ୍ଥାନ ଦେଲ ବୈକୁଣ୍ଠରେ ଭଲା ।।

ଜାରା ଶବର ଯେ ତୁମେ ଶର ବିଧ କଲା ।

     ପିତା ବଦ୍ଧ ପ୍ରତିଶୋଧ ବାଳିର ସେ ନେଲା ।।

ତ୍ରେତୟାରେ ଦେଇଥିବା ବଚନ 

                ଦ୍ଵାପରରେ ହେଲା ପୂ୍ର୍ଣ୍ଣ ।

ତୁମେ ସେହି ଜଗନ୍ମାଥ ଜଗତ ଜୀବନ।।

@ ସୁସିଲ୍ ପାଣି ,ପୁରୀ ।

ମୋବାଈଲ ନଂ-8895094768

Susilpani2010@gmail.com


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational