Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Romance

2  

Susil Pani

Romance

ପ୍ରିୟାରେ ପ୍ରିୟାତୁ ଏକି କଲୁ

ପ୍ରିୟାରେ ପ୍ରିୟାତୁ ଏକି କଲୁ

1 min
1.0K


ପ୍ରିୟାରେ ପିୟା ତୁ ଏକି କଲୁ (୨)

ସୁଖ ସାଥେ ସଦା ଥିଲୁ ମୋ ସାଥିରେ ।

ଦୁଖ ବେଳରେ କି ନିରଦୟ ହେଲୁ ।।

ପ୍ରିୟାରେ ପ୍ରିୟା ତୁ ଏକି କଲୁ (୨)

ସୁଖର ସପନ ଦେଖୁଥିଲି ନିତି ।

ତୋ ରୂପକୁ ଭାବି ଭାବି ।।

ସଂସାର ତୋ ସାଥେ କରିବି ବୋଲି ମୁଁ ।

କହୁଥିଲି ସାଙ୍ଗ ସାଥେ ।।

ତୋ ପ୍ରେମକି ଥିଲା ଛଳନା ମୋ ପାଈଁ ।

ଅଧାବାଟେ ଛାଡିଗଲୁ ।।

ପ୍ରିୟାରେ ପ୍ରିୟା ତୁ ଏକି କଲୁ (୨)

ଦିନଟିଏ ମୋତେ ନଦେଖିଲେ ତୁହି ।

ବିକଳରେ କାନ୍ଦୁଥିଲୁ ।।

ସକେଈ ସକେଈ ତା ଆରଦିନ ।

ତୋ ପ୍ରେମେ ଭିଜଉ ଥିଲୁ ।।

ଏ କଣ ହେଲା କହ ତୁମେ ପିୟା ।

ଅତିତର ପ୍ରେମ କି ଭୁଲି ଗଲୁ ।।

ଭଲ ପାଈବାର ଅଭିନୟ କରି ।

ପ୍ରତାରଣା ମୋତେଦେଲୁ ।।

ପ୍ରିୟାରେ ପ୍ରିୟା ତୁ ଏକି କଲୁ( ୨)

କବି: ସୁଶିଲ୍ କୁମାର ପାଣି

ତିଳିପଦା ଗଡ,ଗୋପନୀୟ,ପୁରୀ

ପିନ୍ ନଂ-752110

ଦୂରାଭାସ- 7752020774


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance