Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama

ଯୁଗ୍ମ କବିତା

ଯୁଗ୍ମ କବିତା

1 min
397


...୧...

ଏହି ଉପାୟଟି କର


ଏତେ ଚିନ୍ତାଗ୍ରସ୍ତ ନ ହୁଅ ଗୋ ରାଣୀ

ମୋ ଦେହ ଅସୁସ୍ଥ ବୋଲି ,

କଲଣି ତ ସବୁ ଉପଚାର ମୋର

ନିଜ ଭୋକ ଶୋଷ ଭୁଲି ।


ଏଡ଼େ ସହଜରେ ଯିବନି ଏ ପୀଡ଼ା

ଅଛି ଏକ ପ୍ରତିକାର ,

ଅଚିରେ ଆରୋଗ୍ୟ ହେବି ମୁଁ ସେଥିରେ

ଏହି ଉପାୟଟି କର ।


ତୁମ ଚରଣର ରେଣୁ ଟିକେ ଆଣି

ମୋ ଶିରରେ ଦିଅ ବୋଳି ,

ସେତିକିରେ ମୁହିଁ ସୁସ୍ଥ ହୋଇଯିବି

ଚାହୁଁ ଚାହୁଁ ଆଗଭଳି ।


ବିନା କ୍ଳେଶରେ ମୁଁ କରିପାରିବି ଗୋ

ପୂର୍ବଭଳି ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟ ,

ତୁମରି ମଧ୍ୟରୁ ଯେ ଦେଉଛ ଦିଅ

ସଅଳ ଯେ ପଦରଜ ।।


...୨...

ବୁଡ଼େଇବ ଆମ ଭେଳା


ଏ କି କଥା ତୁମେ କହୁଅଛ ନାଥ

ପଦ ରଜ ଦେବୁ ଶିରେ ,

ଜାଣିଶୁଣି ଘୋର ପାପ ଅରଜିବୁ

ପଡ଼ିବୁଟି ନରକରେ ।


ଏ ଅଧର୍ମ କଥା କହୁଅଛ କିଆଁ

କିବା କାର୍ଯ୍ୟେ କଲୁ ହେଳା ,

ଶରଣ ରକ୍ଷଣ ହୋଇକରି ନାଥ

ବୁଡ଼େଇବ ଆମ ଭେଳା ।


ଦୁନିଆବାସୀଙ୍କ ରୋଗ,ଦୁଃଖ, ଶୋକ

ନାଶ କରୁଅଛ ତୁମେ ,

ତୁମ ତନୁ ପୀଡ଼ା ହରିବାକୁ କିବା

ସଫଳ ହୋଇବୁ ଆମେ !


ଆଉ କିଛି ତା'ର ପ୍ରତିକାର ଥିଲେ

ବତାଇ ଦିଅନ୍ତୁ ସାଇଁ ,

ନିଶ୍ଚେ ଆମେ ସେଇ ଉପାୟ କରିବୁ

ତୁମରି ଆରୋଗ୍ୟ ପାଇଁ ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics