Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyanka Priyadarshani Das

Others

4.8  

Priyanka Priyadarshani Das

Others

ଅଭିମାନ

ଅଭିମାନ

1 min
1.9K


ଅଶାନ୍ତ ମୋ ପଦମାଳା,

ଅସଂଯତ ଶବ୍ଦମେଳା,

ଦେଖି ତୁମେ ରୁଷିଲେ ରୁଷିବ;


କେବେହେଲେ କିନ୍ତୁ ଥରେ

ମୌନେ ବିଜନେ ଅନ୍ତରେ

ଦିନେ ଏ ମୋ' ପଦ ତ ଦିଶିବ।।


ପ୍ରତି ଥର ଦୃଷ୍ଟିପାତ

ପ୍ରତି ପଦମାଳା ସାଥେ

ଶୁପ୍ତ ଭାବ ଉଠୁଥିବ ଫୁଟି;


ଘେନି ନବରବି ଜ୍ୟୋତି,

ନବ ଯଉବନେ ତାତି

ପୁଲକ ତୁମର ଯିବ ଲୋଟି ।।


ନିଶ୍ଚେ ଦିନେ ବିଚରିବ

ବିଶାଳ ଶବ୍ଦବିଭବ

ପରେ ଚକ୍ଷୁ ରଖି ନିବଦ୍ଧିତ;


ଖୋଜି ପ୍ରତି ଛନ୍ଦ ଅର୍ଥ

ଘାଣ୍ଟିବ ମୋର ସାହିତ୍ୟ

ନେତ୍ର ତୁମ ଥିବ ଉନ୍ମିଳିତ।।


ଅର୍ଥ ମତେ ଶବ୍ଦ ଖୋଜି

ଆଙ୍କିବି ଶକ୍ତି ନିୟୋଜି

ପ୍ରାଚୀ ନଭେ ନବ ସୂର୍ଯ୍ୟୋଦୟ;


ପ୍ରତୀଚୀରେ ଧୀରେ ଧୀରେ

ଆଙ୍କିବି କଲମ ଗାରେ

ଘନ ରାତ୍ରି ଅନ୍ଧକାରମୟ।।


ଭରା ଅଜଣା ଔତ୍ସୁକ୍ୟ

ମନେ ମୋ କରିବ ନୃତ୍ୟ

ଭରିଥିବ କେତେ ମାଦକତା;


ତୁମ ଚକ୍ଷୁ ତଳେ ତଳେ

ନୟନର ଉଷ୍ମ ଜଳେ

ଥିବ ତୁମ ପ୍ରୟାସ ବ୍ୟର୍ଥତା।।


ଦିନେ ତ ଆସିବ ଫେରି,

ଅତୀତକୁ ଝୁରି ଝୁରି

ଦେବ ପ୍ରାଣସଙ୍ଗିନୀଠି ମନ;


ମୋ ସାଥୀରେ ମିଶିବ ତ,

କରି ନେବ କୋଳାଗ୍ରତ,

ନ ରଖିବ ରାଗ ଅଭିମାନ ।।


ପ୍ରିୟଙ୍କା ପ୍ରିୟଦର୍ଶନୀ ଦାସ୍।

ସହଦେବଖୁଣ୍ଟା,ବାଲେଶ୍ଵର

7788977276


Rate this content
Log in