Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prajna Paramita Mohanty

Abstract Others

3.7  

Prajna Paramita Mohanty

Abstract Others

ଓଦା ଓଦା ଆଖି ଓ ନିଦା ନିଦା ସ୍ଵପ୍ନ

ଓଦା ଓଦା ଆଖି ଓ ନିଦା ନିଦା ସ୍ଵପ୍ନ

1 min
469


ଓଦା ଓଦା ଆଖିରେ କିଛି ନିଦା ନିଦା ସ୍ଵପ୍ନ,

କିଛି ଫିକା ଫିକା ଅନୁଭୂତି,

ଅନୁଭୂତିରେ ରଙ୍ଗ ମାଖି ସାକାର କରିବାର 

ତୂଳିଟା ବୋଧ ହୁଏ କେଉଁଠି ଥୋଇ ଦେଇଛି ।


ରେଶମ କପଡ଼ାର ମଖମଲି ଶେଯରେ ଘୁମେଇ ପଡିଛି ସେ ।

ଅଥଚ, କାନଭାସଟା ପାଉ ନାହିଁ !

ରଙ୍ଗଡବାଗୁଡାକ ବି ଧରା ଦେଉ ନାହାନ୍ତି ଆଉ,

ରଙ୍ଗ ଛାଡି ଆସିଲାଣି ଜୀବନରୁ,

ମଳିନ ପଡିଗଲାଣି ସ୍ମୃତି ।


କେଜାଣି ! ନୀଳବର୍ଣ୍ଣ ଶୃଗାଳ ପରି 

ନ ହେଇ ଥିବ ସେ ନିଦା ନିଦା ସ୍ଵପ୍ନ ସବୁ ! 


ସ୍ଵପ୍ନଗୁଡିକ ଜୀବନ ବୃକ୍ଷରେ ଓହଳୁ ଅଛନ୍ତି ଯା'

ଓଲଟ ବୃକ୍ଷରେ ଲୋଟଣି ପାରା ପରି,

ଗଛ କେବେ ଉପୁଡି ପଡିବ ଓ

ତା' ସହ ପାରା ବି ଉଡିଯିବ ।


ଚୁଲି-ନିଆଁର ଏ ଡହଡହ ସଂସାରରେ

ବେଳେ ବେଳେ ରଙ୍ଗ ମଖା ସ୍ଵପ୍ନର ଆହ୍ଵାନ ବି

ଭାରିପଡୁଛି ଲୋ-ରେବ, ଲୋ-ନିଆଁ, ଲୋ-ଚୂଲିର ଡାକରୁ ।

ରେବ ତ ନାହିଁ, ଚରୈବତିର ଦ୍ଵାହିରେ ଯାହା ଜୀବନଟା ଚାଲିଛି ଆଜି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract