Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trilochan Sahoo

Inspirational

3  

Trilochan Sahoo

Inspirational

ବାଃ ବାଃ ରେ ଜୀବନ

ବାଃ ବାଃ ରେ ଜୀବନ

1 min
6.7K


ବାଃ ବାଃ ରେ ଜୀବନ

ତୋତେ ସଲାମ କରୁଛି

କେତେ ଘାତ ଆଉ ପ୍ରତିଘାତ

ଭିତରେ ଚାଲିଛି ଏ .....

ରହିବାର ଲାଚ୍ଛନା ନାହିଁ ।

କି ଆଗକୁ ଯିବାର ପ୍ରତ୍ୟାଶାରେ

ଜୀବନଠୁ କିଛି ପାଇବାର ମଧ୍ୟ

ଆଶା ଆଉ ଅଶ୍ୱ।ଶନା ମଧ୍ୟ ନାହିଁ ।

ଜୀବନ ଚାଲିଛି ତା ବାଟରେ

ପ୍ରଶ୍ନ କରିବାକୁ କେହି ନାହିଁ

ଯଦିବି ଉତ୍ତର ଆଶେ

ତାହା କେବଳ ଗୋଟେ

ନିଶବ୍ଦର ନିରାବତା ହିଁ

ଶୁଣାଯାଏ ନିଜକୁ ।

କେହି ଜଣେ ଯେମିତି ଅଟକି ଯାଇଛି

ଏକ ଅଜଣା ବାଟରେ ।

ପଚାରିବାକୁ କେହି ନାହିଁ

ତାର ଲକ୍ଷ ସ୍ଥଳ ବିଷୟରେ ।


କିଏ ବା ଜାଣିବ କାହାର କଣ ଇଛା

ଏଇତ ଜୀବନ ଦର୍ଶନ

ଯଉଥିରେ ଭରି ରହିଛି

ଅନେକ କାମନା ଆଉ ବାଶନାର ଗନ୍ଧ

ବିଚରା ଏ ନିର୍ବୋଧ ମଣିଷଟା

ବୁଝିପାରେନା , ଖାଲି

ମାଡିଚାଲେ ମୋର ମୋର କହି ।

କଣ ବା ମିଳେ କେଜାଣି ।


ଗୋଟେ ଅପ୍ରାପ୍ତିର ସ୍ବପ୍ନ ନେଇ

ବଂଚି ରହେ ଏକ ନୂତନ

ସକାଳର ଅପେକ୍ଷାରେ

ନା କେବେ ସେ ସକାଳ ଆସେ

ନା କେବେ ତାର କାମନାର ଗନ୍ଧ

ମନରୁ ଓଲ୍ହାଏ ।

ବାଃ ବାଃ ରେ ଜୀବନ

ତୋତେ କିଏବା

ନ କରିବ ସଲାମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational