Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Classics Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Inspirational

ସାହିତ୍ୟ ତା'ର ନାଆଁ

ସାହିତ୍ୟ ତା'ର ନାଆଁ

1 min
157



ସମାଜ ହିତ କରଇ ବୋଲି

ସାହିତ୍ୟ ତା'ର ନାଆଁ ,

ସବୁଠି ତା'ର ଆଦର ଭାରି

ଦେଶ,ବିଦେଶ ଗାଆଁ ।


ସହର ଠାରୁ ବଣ-ଜଙ୍ଗଲ

ଅଛନ୍ତି ଗୁଣଗ୍ରାହୀ ,

ସାହିତ୍ୟ ପ୍ରେମୀ ଯେତେ ତାଙ୍କର

ସଂଖ୍ୟା ହେବନି କହି ।


ସମାଜ ହିତେ କବି,ଲେଖକ

ସୃଜନ୍ତି ତାଙ୍କ ସୃଷ୍ଟି ,

ଅନେକ ତଥ୍ୟ ଜଣାନ୍ତି ଆନେ

ଚାଳି ଲେଖନୀ ଗୋଟି ।


ବେଦ, ପୁରାଣ,ଶାସ୍ତ୍ର ସବୁର

ମହିମା ଆମେ ଗାଉ ,

ପାଠ କରିକି ଦିଗଦର୍ଶନ-

ଆତ୍ମସନ୍ତୋଷ ପାଉ ।


ଭାଗବତର ରସରେ ବୁଡ଼ି

ଭାବରେ ଯାଉ ମଜି ,

ସେସବୁ ଗ୍ରନ୍ଥ ଅମରି ହିତେ

ଅଛନ୍ତି କବି ସୃଜି ।


ଫକୀର ଆଉ ଗୌରୀଶଙ୍କର

ମଧୁସୂଦନ ସାଥେ ,

ଆମରି ଭାଷା ସୁରକ୍ଷା ଲାଗି

ଲଢ଼ି ଅଛନ୍ତି କେତେ ।


ତାଙ୍କରି ଶ୍ରମ ସାଧନା ବଳେ

ଆମରି ଭାଷା ବଞ୍ଚି ,

ଆମକୁ ଦିଏ କେତେ ସାହିତ୍ୟ

ରଖିଛି ଯାହା ସଞ୍ଚି ।


ଆଜି ବି ବହୁ କବି-ଲେଖକ

ସାଧନା ଜାରି ରଖି ,

ପାଠକ ହିତେ ଭେଟି ଦିଅନ୍ତି

ସାହିତ୍ୟ ସବୁ ଲେଖି ।


ସାହିତ୍ୟପ୍ରେମୀ ସେସବୁ ପଢ଼ି

ଜାଣନ୍ତି ବହୁ କଥା ,

ପୁରାଣ ଠାରୁ ବିଜ୍ଞାନ ଆଉ

ରହସ୍ୟମୟ ଗାଥା ।


ସାହିତ୍ୟ ଲାଗି ଅନେକ କିଛି

ସମ୍ଭବ ହୁଏ ପରା ,

କଠିନ ଚିଜ ସହଜ ହୁଏ

ସହଜଟା ବି ଭାରା ।


ସଜାଗ ତେଣୁ ହୋଇକି ଆମେ

ସାହିତ୍ୟ ସ୍ରଷ୍ଟା ଯେତେ ,

ଲେଖନୀ ଆମ ଚଳାଇ ନେବା

ଏଇ ସମାଜ ହିତେ ।


ସକରାତ୍ମକ ଚିନ୍ତାକୁ ଆମେ

ଦେବାଟି ଯେବେ ଦୃଷ୍ଟି ,

ତା'ହେଲେ ଯାଇ ସମାଜ ହିତେ

ଲାଗିବ ଆମ ସୃଷ୍ଟି ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in