Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

ଅଝଟ ନାୟିକା

ଅଝଟ ନାୟିକା

1 min
6.8K


ମନ ଉପବନେ ହୃଦୟ କାନନେ

ଦେଖୁଥିଲି ତୁମ ଛବି,

ଶ୍ରାବଣ ଛିଟାରେ ତୁମେ ଭିଜୁଥିଲ

ଖୋଲିଦେଇ ପ୍ରେମ ଚାବି ॥

ନହୁଲି ତନୁରେ ଉପମା ମନ୍ଦିରେ

ବିରହର ନିଆଁ ଜାଳି,

ମୃଗ ନୟନରେ ଲୁଚି ଖୋଜୁଥିଲ

କରିବାକୁ ପ୍ରେମ କେଳି ॥

ଖସି ପଡୁଥିଲା ଅଂଗୁ ଆଭୁଷଣ

ଝୁରୁଥିଲା ପ୍ରେମ ବନ,

ବକ୍ଷ ପ୍ରଦେଶର ସଦ୍ୟ କୁଚକୁମ୍ଭ

ସତେ କି ପୁନେଇ ଜହ୍ନ ॥

ଠାଣିରେ ତୁମର କାମନା ତରଂଗ

ଓଠେଭରି କାମ ମଧୁ,

କଟିରେ ବୁହାଇ ପ୍ରେମର ବତାସ

ସାଜିଥିଲ ନବ ବଧୂ ॥

ପାଉଁଜି ତାଳରେ ବାନ୍ଧି ଧରିଥିଲ

ଅମାନିଆଁ ମନ ଡୋର,

ପ୍ରେମ ମନ୍ଦାକିନୀ ଝରି ଯାଉଥିଲା

ମନକୁ କରି ଅସ୍ଥିର ॥

ଗଜରା ଛିଟାରେ ତନୁ ଭିଜୁଥିଲା

ବହୁଥିଲା ପ୍ରେମ ବନ୍ୟା,

କଳା ବାଦଲର ଅଝଟ ଚପଳା

କରୁଥିଲା ବନ୍ଦାପନା ॥


Rate this content
Log in