Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Others

2.5  

Sukanti Hotta

Others

ଯୁଦ୍ଧ ଓ ଶାନ୍ତି

ଯୁଦ୍ଧ ଓ ଶାନ୍ତି

1 min
6.5K




ଯୁଦ୍ଧ

ଚତୁଃର୍ଦିଗେ ମୁଁ କାୟା ବିସ୍ତାରିଛି

ପୃଥିବୀକୁ ପରା ଥରାଇ ଦେଇଛି

ମଣିଷ ପଣିଆ କରିଛି ଦୂର

ପରିବାରକୁ କରି ନାରଖାର l


ଶାନ୍ତି

ଜ୍ଞାନର ଆଲୋକ ମୋ ଛୋଟ ଘର

ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମରେ ମୁଁ ଭରପୁର

ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭକ୍ତି ଜ୍ଞାନ ଯୋଗ ବଳରେ

ଅନ୍ଧାକାର ମୁଁ କରଇ ଦୂର

ବୈକୁଣ୍ଠ ଅଟେ ମୋ ପରିବାର l


ଯୁଦ୍ଧ

ଗୁଳି ଗୋଳା ବୋମା ବାରୁଦ ଧରି

କରି ଦେଇଛି ମୁଁ ମେଦିନୀ ଭାରୀ

ବିକଟାଳ ହସରେ ଫାଟେ ଧରଣୀ

ମୁଁ ଅଟେ ପରା ସଭିଙ୍କ ମଣି l


ଶାନ୍ତି

କିଆଁ କରୁ ତୁ ଏତେ ଅନର୍ଥ

ଜୀବନ ତୋର ହୋଇବ ବ୍ୟର୍ଥ

କି ଲାଭ ପାଇବୁ କରି ଏପରି

ଦୁର୍ଲଭ ଜୀବନ ବିନାଶ କରି l


ଯୁଦ୍ଧ

ବଡ ବୋଲି ଭାବି କରେ ଅନର୍ଥ

ବିଶାଳ ରୂପରେ କରିଛି ଗ୍ରାସ,

ମୋହ ଲଗାଇ ମୁଁ ଚତୁଃର୍ଦିଗେ

ସାରା ସୃଷ୍ଟିକୁ କରେ ବିନାଶ l


ଶାନ୍ତି

ବୁଲୁଛୁପାଏ?


ଯୁଦ୍ଧ

ଅମୃତ ଅନଳେ ମୋତେ ଗିଳିଲୁ

ଉଚିତ ଶିକ୍ଷା ମୋତେ ତୁ ଦେଲୁ

ହାର ମାନିଲି ତୋ ପାଖରେ

ଶାନ୍ତି ଭରିଯାଉ ସାରା ବିଶ୍ୱରେ l


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା


Rate this content
Log in