Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bauribandhu Lenka

Others

5.0  

Bauribandhu Lenka

Others

ଛାଇ ଆଲୁଅ

ଛାଇ ଆଲୁଅ

1 min
457



ମଧୁ ଭିଜା ଏହି ଫଗୁଣର ସ୍ମୃତି

ହୃଦୟ ଫଳକେ ଲେଖା

ମିଳନ ହେଉ ବା ବିଚ୍ଛେଦ ହେଉ ସେ

ଜୀବନର ଲେଖା ଯୋଖା ॥


ଆଶା ନିରାଶାର ଦୋଛକିରେ ଆମେ

ଚିହ୍ନିପାରେ ନାହିଁ ଦିଗ

ସୁଖ ଦୁଃଖ ସମ ଭାବେ ବିଚାରିଲେ

ଜୀବନେ ନାହିଁ ବିରାଗ ॥


ଅନ୍ଧାର ନଥିଲେ ଆଲୋକର ମୂଲ୍ୟ

ବୁଝିକି ପାରନ୍ତେ ଆମେ

ଛାଇ ଆଲୁଅର ଖେଳ ଖେଳିବାକୁ

ଜନ୍ମ ନେଇଛେ ଏ ଧାମେ ॥


କଣ୍ଟକିତ ଏହି ଜୀବନର ପଥ

ଚାଲିବାକୁ ହିଁ ପଡିବ

କଣ୍ଟକ ଯାତନା ସହି ନ ପାରିଲେ

ଫୁଲର ସୁଖ କେ ଦେବ ?

******


Rate this content
Log in