Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Geeta Sarangi

Others

3.3  

Geeta Sarangi

Others

ଜୀବନ ଗୀତା-୧୪୪

ଜୀବନ ଗୀତା-୧୪୪

1 min
20K


ଜୀବନ ଗୀତା-୧୪୪
 

ଗୀତା ଷଡ଼ଙ୍ଗୀ

 
ଏଇ ଜୀବନରେ.......
     ନରମ ପାଦରେ କରମ-ପଥରେ
     ଚାଲିବାକୁ ହୁଏ ଖଣ୍ଡାର ଧାରରେ
ସାଥୀରେ... ସାଥୀରେ...
               ସାହା ଏକା ତୁହି ମୋ ସୁଖ-ଦୁଃଖରେ ॥୦॥
 
ଜୀବନ-ପଥରେ କେତେ କଣ୍ଟାଝଟା
               କେତେ ଗଳି, କେତେ ମୋଡ଼
କେବେ ରଡ଼ଖରା, ବରଷା ଅସରା
               କେବେ ବଇଶାଖୀ ଝଡ଼
ସାଥୀରେ... ସାଥୀରେ...
               ସାଥି ଏକା ତୁହି ପଥ-ଅପଥରେ ॥୧॥
 
ଜୀବନ-ଖାତାରେ କେତେ ପୁଣ୍ୟ ପୁଣି
               କେତେ ପାପ ହୁଏ ଲେଖା
ପାପ ତ ଅଡୁଆତଡୁଆ ହିସାବ
               ପୁଣ୍ୟ ତ ସରଳ-ରେଖା
ସାଥୀରେ... ସାଥୀରେ...
               ସାକ୍ଷୀ ଏକା ତୁହି ମୋ ପାପ-ପୁଣ୍ୟର ॥୨॥
 
*****


Rate this content
Log in