Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Thriller Others

3.9  

Dipti lekha Mishra

Thriller Others

ସୁଧୁରୁନି ସମାଜ

ସୁଧୁରୁନି ସମାଜ

1 min
190


ଏ କି ଯୁଗ ଆସିଲା ଦେଖ

ନାରୀଙ୍କୁ ଅସ୍ତ୍ର କରୁଛନ୍ତି 

ଅଧିକାର ଦେବା ନାମରେ

ଶୋଷଣ ନିତି ଯେ କରନ୍ତି ॥

         ଟେକାଟେକି କରିଣ କେତେ 

         ନାରୀଙ୍କୁ ଆପଣା କରାନ୍ତି

         ଯେଉଁ ନାରୀ କରଇ ମନା

          ଜୀବନରୁ ମାରି ଦିଅନ୍ତି ॥

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ରୂପେ ନାରୀକୁ

ପୂଜାପୂଜି ନିତ୍ୟ କରନ୍ତି

ସକଳ ଶକ୍ତିର ଆଧାର

କହି ଧନ ସବୁ ଲୁଟନ୍ତି ॥

         ପ୍ରେମ କରି ପ୍ରେମ ଜାଲରେ

         ଅଜ୍ଞାନୀ ନାରୀଙ୍କୁ ଫସାନ୍ତି

        ପ୍ରତିବାଦ କଲେ ଥାନାରେ

         ପୋଡିଜାଳି ମାରିଦିଅନ୍ତି ॥

ପୋଲିସ୍ ଓକିଲ ଡାକ୍ତର

ସଭିଏଁ ନିଷ୍ଠୁର ହୁଅନ୍ତି

ଟଙ୍କା ମିଳିଗଲେ ମୁଣାକୁ

ମିଛ ବୋଲି ସବୁ କୁହନ୍ତି ॥

        ଦୋଷୀକୁ ନିର୍ଦ୍ଦୋଷୀ କହନ୍ତି

        ନିର୍ଦ୍ଦୋଷୀକୁ ଦଣ୍ଡ ଦିଅନ୍ତି

        ଅସମ୍ଭବ ସମ୍ଭବ କରି

        ଟଙ୍କାର ଗାଦିରେ ଫୁଲନ୍ତି ॥

ଶିକ୍ଷାର ଉନ୍ନତି କରିବା

କହି ଘରଘର ବୁଲନ୍ତି

ସ୍କୁଲ୍ ରେ ପାଦ ଥାପିଦେଲେ

ପେଟ୍ରୋଲ୍ ପକାଈ ମାରନ୍ତି ॥  

        ଯୌନ ଲାଳସାରେ ପଡିଣ

        ମାଆ ଭଉଣୀକୁ ଭୂଲନ୍ତି

        ଆତ୍ମତୄପ୍ତି ଲାଭ କରିଣ

        ବଡଲୋକିଆ ଯେ ବୋଲାନ୍ତି । 

ଦିପ୍ତୀଲେଖା ମିଶ୍ର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Thriller