Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Tragedy Inspirational

2.8  

Sadananda Sahoo

Tragedy Inspirational

ଭାଙ୍ଗିଗଲା ସୁନାବସା

ଭାଙ୍ଗିଗଲା ସୁନାବସା

1 min
11.4K


 ସ୍ଵପ୍ନ ହଜିଗଲା ମନ ମରିଗଲା 

   ଭାଙ୍ଗିଗଲା ସୁନା ବସା , 

ସାତ ଜନମର ସାଥୀ ହେଲା ପର 

  ମଉଳିଗଲା ମୋ'ଆଶା । 


 ଅଦିନିଆଁ ଝଡ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ନୀଡ 

   ନାହିଁମୋର  ଥଳକୂଳ , 

ଭାଗ୍ୟକୁ ଆଦରି ଯାଉଚିମୁଁ' ଚାଲି 

    ସଙ୍ଗତେ  ଶିଶୁଚପଳ ।


ମହଲର ଚାବି ଦେଉଚି ଫେରାଇ 

   ଲୋଡା ନାହିଁ ମୋର କିଛି , 

ସମ୍ପର୍କରେ ଫାଟ କଲାକେ' ଉଦ୍ରେକ 

    ବୁଝି ପାରୁନି  ମୁଁ'କିଛି । 


ମୋ ଭଲ ପାଇବାର ଏଇ ପୁରସ୍କାର 

    ଦେଲ ମୋତେ ଛାଡପତ୍ର , 

ସନ୍ଦେହ ସନ୍ଦେଶ କଲାକି ବିବଶ 

   ଖୋଲି କୁହ କେତେ ସତ । 


ସ୍ନେହ ଆଶିଷର ରତ୍ନମୁଦି  ନିଅ 

   ଧରିଛି ଖୋଲି ହସ୍ତରେ , 

ସମ୍ପର୍କର ଡୋରି ଦେଲ ଛିନ୍ନକରି 

   ଚାଲି ଯିବି  ବହୁଦୂରେ । 


ତୁମ ମୁଦି ନିଅ ମୋର ମୁଦି ଦିଅ

   କହୁଚି ମୁଁ   ଉଚ୍ଚସ୍ଵରେ , 

ସମ୍ପର୍କ ଯେଉଁଠି  ତିଷ୍ଠି ପାରିଲାନି

   ସ୍ନେହପୂର୍ଣ୍ଣ  ପ୍ରୀତିଘରେ ।  

  

ଭରଣ ପୋଷଣ ନାହିଁ ପ୍ରୟୋଜନ 

  ନାହିଁମୋର ଲୋଭମାୟା , 

ଭାଗବଣ୍ଟା ଧନ ଚାହେଁନି ଏ'ମନ 

  ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ଭିନ୍ନ ମୋ କାୟା । 


ମହଲଲେ ପ୍ରାଚୀର ନୁହେଁ ଶୁଭଙ୍କର 

    କନ୍ଦଳରେ ଜଳେଗୃହ , 

ଦୁଇଟି ଆତ୍ମାର ମାନ ଅଭିମାନ 

  ବେନିନେତ୍ରେ  ଆଣେଲୁହ । 


ଏ'ଛବିର ସନ୍ଦେଶ ଅନୁଶୋଚନାର 

    ଦମ୍ପତି ଦୁଃଖଦ କ୍ଳେଶ , 

 କଵିଭାବନାରେ ଲେଖନୀ ପୃଷ୍ଠାରେ 

    ଆତ୍ମାକରେ ପାରିତୋଷ । 


ସମାଜିକ ବାର୍ତ୍ତା ଦେଉଚି ସହସା 

   ହେ'ପ୍ରିୟ ପାଠକ ଗଣ , 

ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ ହସ୍ତ  ଛାଡିବନି ସତ 

   ରହିଲା ତୁମକୁ ରାଣ । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy