Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shaktiprada Mohapatra

Others

3  

Shaktiprada Mohapatra

Others

ଆଉ ଏକ ମହାଭାରତ

ଆଉ ଏକ ମହାଭାରତ

1 min
120



ସେଇ ବର୍ତ୍ତୁଳ କାଚତଳୁ

 ସେ ଦେଖୁଛନ୍ତି -

ତାପତୀର ତୀର୍ଜକ ଚାହାଁଣୀ,

ଏ ଧରାରେ କେଵେ ଅଗ୍ନିବର୍ଷା

ତ କେବେ ପୟୋଧି ଜଳର 

ଭୟାବହ ଠାଣି !!

କେତେ କେତେ ବାହୁବଳୀ 

ମାନଙ୍କର ବାହୁବଳ 

ଆଉ ତର୍ଜନୀରତେଜ ।

ମାଟି- ପାଣି -ପଵନ ସଂଗେ 

ମୁଢ଼ ମଣିଷର ବଳ କଷାକଷି

କଂକ୍ରିଟ-ଇଟାରେ ମାଟିକୁ -

 ବାନ୍ଧି ଦେବା ,ଆକାଶ -ମହକାଶକୁ

କାରଖାନାର ଧୂଆଁ ରେ ବାନ୍ଧି-

ଗୋଡ-ହାତ ମୋଡି ଗୋଟିଏ କୋଣରେ ପକାଇଦେବା ;

ସବୁକିଛି ......ସବୁକିଛି 

କ୍ରମଶଃ ସଂଜ ନଇଁ ନଇଁ ଆସୁଛି ।

ଗୋଟେ ଗୁଳି ବିଦ୍ଧ ଗରିଲା ପରି

ଟଳ ଟଳ ପାଦରେ ଚଟ୍ଠାଣରେ 

ପିଟି ହୋଇ ଲୋଟି ପଡୁଛି ।

ଲୋମଶ ଅଂଧକାର, 

ଲୋଲୁପୀ କଳାହାତ

ଲମ୍ବି ଯାଉଛି ଦୂରକୁ ଦୂରକୁ ......

ଶାଣିତ ନଖରେ କୋରିଦେଇଛି

ବିଷର୍ଣ୍ଣ ବସୁଧାର ଅବସନ୍ନ ଛାତିକୁ।

ଜିଦ୍ ଖୋର୍ ଯୁଦ୍ଧ ଲାଗି ଜଣକୁ

ହେବାକୁ ହୁଏ ଧ୍ରୁତରାଷ୍ଟ୍ର ଏବଂ ଆଉ

ଜଣକୁ ଗାନ୍ଧାରୀ ,

ବାନ୍ଧିବାକୁ ଅନ୍ଧ ପୁଟୁଳି ।

ଚାଲବାକୁ ହୁଏ-

 ଆଗକୁ.... ଆଗକୁ.....

ନିଜ ପୁତ୍ରର ଶଵ ନିଜ କାନ୍ଧେଧରି

ଆଉ ଜଣେ ପିତାମହକୁ 

ଶୋଇବାକୁ ହୁଏ-

 ଶରଶଯ୍ୟା କରି ।



Rate this content
Log in