Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Papu parida

Children Stories Classics Others

4  

Papu parida

Children Stories Classics Others

ରଙ୍ଗୀନ ଦୁନିଆ

ରଙ୍ଗୀନ ଦୁନିଆ

1 min
369



ରଙ୍ଗୀନ ଦୁନିଆରେ ରଙ୍ଗର ଆସର

କୁହ କେଉଁ ରଙ୍ଗ ପ୍ରିୟ ଅଟେ କାହାର।


ନାଲି ରଙ୍ଗ ଦର୍ଶାଏ ଶକ୍ତି ଓ ସାହାସ

କ୍ରୋଧ ସକ୍ରିୟତା ସାଙ୍ଗରେ ବିଶ୍ୱାସ।


ଗୋଲାପୀ କହେ କଥା ପ୍ରେମ ବନ୍ଧୁତାର

ସୁରକ୍ଷା ସମ୍ବେଦନି ଓ କୋମଳତାର।


ଧଳା ରଙ୍ଗ ଦର୍ଶାଏ ଆତ୍ମ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ

ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ସାଙ୍ଗେ ଥାଏ ଏକାପଣ।


କଳା କହେ କାହାଣୀ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ରତାର

ଜ୍ଞାନ ଗାରିମା ଓ ସ୍ବଳ୍ପ ନିରବତାର।


ଧଳା ଓ କଳାର ସମଷ୍ଟି ଯେ ଧୂସର

ସନ୍ତୁଳନ ସ୍ଥିର ଓ ଗମ୍ଭୀରତାର ଆସର।


ବାଦାମୀ ଯେ ଦର୍ଶାଏ ଶାନ୍ତି ଓ ସାଧୁତା

ପରିବାରବାଦୀ ଓ କର୍ତ୍ତବ୍ୟପରାୟଣତା।


ବାଇଗଣୀ କରୁଥାଏ ଅନ୍ୟର ଆଦର

ସମ୍ବେଦନଶୀଳ ପ୍ରେମ ଓ ସାଧୁବାଦର।


ସବୁଜ ଅଟେ ସତେ ଏକ ଖୋଲା ବହି

ନୈତିକତା ଏବଂ କେବେ ହାର ନ ମାନଇ।


ନୀଳ ରଙ୍ଗ ଦର୍ଶାଏ ଦାୟିତ୍ୱବୋଧତା

ଶାନ୍ତିପ୍ରିୟ ସୁଲଭ୍ୟ ଭବ୍ୟ ଅନୁଚିନ୍ତା।


ଖୁସି ଆନନ୍ଦର ରୂପ ହଳଦିଆ ରଙ୍ଗ

ଭାବୁକ ଆଳସ୍ୟ ସଙ୍ଗେ ନୂଆ ନୂଆ ଢଙ୍ଗ।




Rate this content
Log in