Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Others

3  

Padmalaya Mishra

Others

ନିଦାଘ

ନିଦାଘ

1 min
178



   


ଋତୁଚକ୍ରରେ ନିଦାଘ ଆସେ

ଝାଞ୍ଜି ପ୍ରବାହ ନେଇ

ସୂର୍ଯ୍ୟ କିରଣ ଲାଗେ

ସତେ ଯେମିତି ଏଇକ୍ଷଣି 

ଦେବ ସବୁ ଜାଳିପୋଡି...

ବାଷ୍ପୀଭୂତ ହୁଏ ଜଳ

ଧରଣୀ କୋଳରୁ

ପୁନର୍ବାର ଫେରିବାକୁ 

ଜନନୀ କୋଳକୁ

ଉପଶମ ଦେବ ଗର୍ଭ ଜ୍ଵାଳାକୁ ।


ଏଇ ନିଦାଘ ରଚିଥାଏ

ବର୍ଷା ବାଦଲ ଓ ଆଶାର ବୈତରଣୀ

ଜାଳିବାରେ ମଜା ପାଏ

ପୁଣି ଫେରାଇ ଆନନ୍ଦ

ସୁପ୍ତ ଜୀବ ସତ୍ତା ପାଏ ଆହ୍ବାନ

ମୁଣ୍ଡ ଟେକିବାକୁ ପରସ୍ତ

ପରସ୍ତ କରି ମାଟି ତଳୁ 

ନିଦାଘ ନିଏ ଦିଏ

ଜୀବନର ଦ୍ଵନ୍ଦ ।


ଜୀବନରେ ମାଡିଆସି ଅଚାନକ

ନିଦାଘ ଭାଙ୍ଗିଦିଏ ମେରୁଦଣ୍ଡ

ଜାଳିଦିଏ ହୃଦୟର

ସବୁଜ ଉପତ୍ୟକା

ଛାଡିଯାଏ କିଛି ପଦଚିହ୍ନ

ଭାବିବାକୁ ରହି ରହି

ସୁଖଦ ସମୟକୁ

କାନ୍ଦିବାକୁ କେବେ ଦରଜା ଆଉଜି

ତ କେବେ ନୀରବେ ଏ ମନ।


ନିଦାଘ ତୁମେ ସ୦ସାରର ନିୟମ

କପାଳେ ଲେଖା କରମ

ତୁମେ ଆସିବ ଜାଣିଛି

ନିବେଦନ କରୁଛି

କରିଦେବ ମତେ ଅଦେହୀ

କରି ପଞ୍ଚଭୂତରେ ବିଲୀନ ।।।


ପଦ୍ମାଳୟା ମିଶ୍ର


Rate this content
Log in