Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Romance

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Romance

ଉଆଁସରେ ଆସ ନାହିଁ

ଉଆଁସରେ ଆସ ନାହିଁ

1 min
162


        

ପ୍ରତିଟି ରାତିରେ ଆସ ତୁମେ ଜହ୍ନ

ଉଆଁସରେ ଆସ ନାହିଁ ,

ସେଇଦିନ କିନ୍ତୁ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ

ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦେ କଇଁ ।(ଘୋଷା)


ଏତେ ଦୂରେ ଥାଇ କଇଁ ସାଥେ ଭାବ

ଲଗାଇଲ ତୁମେ ଯେବେ ,

ଏଇ କଥାକୁ କି ଜଣାଇ ନ ଥିଲ

ଜହ୍ନ ହେ ତାହାକୁ କେବେ !

ଜାଣିଥିଲେ କିବା-ସାରା ରାତି ଚେଇଁ

ରହନ୍ତା ତୁମକୁ ଚାହିଁ ।(୧)

ସେଇଦିନ କିନ୍ତୁ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ

ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦେ କଇଁ....


ପ୍ରତିଟି ରାତିରେ ଆସ ତୁମେ ଜହ୍ନ

ଉଆଁସରେ ଆସ ନାହିଁ ,

ସେଇଦିନ କିନ୍ତୁ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ

ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦେ କଇଁ....


ପୁନେଇ ରାତିରେ ନୀଳ ସାଗରର

ଲହରୀ ମୋହରେ ପଡ଼ି ,

ମଜିଯାଅ କିବା ଭାବନାରେ ତା'ର

କୁମୁଦିନୀ ସଙ୍ଗ ଏଡ଼ି ।

ସରି ସରି ଯାଏ ସାରା ରାତି ସିନା

ତୁମ ଦେଖା ମିଳେନାହିଁ ।(୨)

ସେଇଦିନ କିନ୍ତୁ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ

ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦେ କଇଁ....


ପ୍ରତିଟି ରାତିରେ ଆସ ତୁମେ ଜହ୍ନ

ଉଆଁସରେ ଆସ ନାହିଁ ,

ସେଇଦିନ କିନ୍ତୁ ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ

ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦେ କଇଁ ।।



Rate this content
Log in