Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Others

2  

Sadananda Sahoo

Others

ଏ କି ଅବିଚାର

ଏ କି ଅବିଚାର

1 min
146


ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର ହେଲା ଅବସାନ 

    ପାଇଗଲି  ପୁରସ୍କାର , 

ବୃଦ୍ଧକାଳେ ପୁତ୍ର କଲାକି କପଟ 

   ବୋହିଯାଏ ଅଶ୍ରୁଧାର ll


ହେ'ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା ଏକି ତୋ'ର ଇଚ୍ଛା 

   କଲୁ ମୋତେ ହୀନିମାନ ,

ପିଲା ପରିବାର କଲେ ମୋତେ ପର 

    ହଜିଗଲା  ସ୍ଵପ୍ନଦିନ ll


ଯେଉଁ ପୁତ୍ର ଦିନେ କଅଁଳ ପାଦରେ 

    ଚାଲୁଥିଲା ହାତଧରି , 

ସେ' ଧନମଣି  କହୁଛିତ ଆଜି 

    ବୁଢାଟା ଅଡୁଆ ଭାରି ll


ଅତି ଶରଧାରେ ପାପା ବୋଲି ଡାକେ 

    ଶୁଭୁନି ସେ' ଡାକ ଆଉ , 

ବାହା ହେବାପରେ କର୍କଶ କଣ୍ଠରେ 

    କହୁଛି  ଏ'ମରିଯାଉ ll


ପୁରୁଣା ଦିନର  ସ୍ମୃତି ଭାସମାନ 

    ଥିଲା ମୋର ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣ ଘର , 

ପୁତ୍ର ଭାର୍ଯ୍ୟାସଙ୍ଗେ ଥିଲିମୁଁ ସୁଖରେ 

   ଝରୁଥିଲା ମଧୁନୀର ll


କାହିଁରେ ସମୟ ହୋଇଲୁ ନିର୍ଦୟ 

     ଅପସରିଗଲା ସୁଖ , 

ସୁନାର ଘରଣୀ ସରାଗରେ ଜାଣି 

   ଭୋଗୁଛି ମୁଁ ଖାଲି ଦୁଃଖ ll


ଅବୁଝା ପୁଅକୁ  ପାଠ ପଢିବାକୁ 

   ବିଦ୍ୟାଳୟ ଆସେ ଛାଡି , 

ସେଇପୁଅ ଆଜି ମୋତେବି ଆଣିଛି 

   ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମେ  ଯିବଛାଡି ll


ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଚିତ୍ତରେ ପୁତ୍ରକୁ ପଚାରେ 

   କେଉଁସ୍ଥାନ ଇଏବାପା , 

ପୁତ୍ରମଣି ମୋର କହେ ସୁସ୍ଥାନ 

     ବୃଦ୍ଧବୃଦ୍ଧା  ଆବାସ୍ଥନ ll



Rate this content
Log in