Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KUMUDA CHANDRA DALEI

2  

KUMUDA CHANDRA DALEI

ଦିଳ୍ଲୀ ଚଲୋ ଦିଲ୍ଲୀ ଚଲୋ

ଦିଳ୍ଲୀ ଚଲୋ ଦିଲ୍ଲୀ ଚଲୋ

1 min
146



ମୋ ଜନ୍ମ୍ ମାଟିର ସିପାହୀ ଗଣ

ମାତୃଭୂମି କୁ ଶୃଙ୍ଖଳ ମୁକ୍ତ

କରିବାକୁ ମୁଁହିଁ କରିଛି ପଣ..... ।

ଆମ ମାତୃଭୂମି ହିନ୍ଦୁସ୍ତାନ ଆଜି

ବନ୍ଧା ପଡିଚି ବିଦେଶୀ ହତେ

ଶୃଙ୍ଖଳ ମୁକ୍ତ କରିବି ମାଆକୁ

ରକ୍ତ ନିଗାଡ଼ି ଦିଅ ମୋ ହାତେ..... ।

ହିନ୍ଦୁସ୍ତାନ ର କିଏ ସେହି ବୀର

ମାତୃଭୂମିର ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁ

ନିର୍ବଳ ଯେତେ ଙ୍କୁ ଜାଗ୍ରତ୍ କଲା

ଶତ ସିଂହର ବଳ ଯୋଗାଇ

ଗିରି କନ୍ଦରରୁ ଝଂକୃତ ହେଲା... ।

ଜୟହିନ୍ଦ୍ ର ଶବ୍ଦ ଲହରି

ଦୋହଲାଇ ଦେଲା ବିଦେଶୀ ମାଟିର

ବନ୍ଦୀଶାଳା ର ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀ... ।

ନଜରବନ୍ଦୀ ରେ ରହିଥିଲେ ଯେତେ

ହିନ୍ଦୁସ୍ଥାନ ର ବନ୍ଦୀ ସିପାହୀ

ଯୁଦ୍ଧ ଭୂମିକୁ ଲମ୍ଫ ମାରିଲେ

ନିଜ ଜିବନକୁ ପାଣି ଛଡେଇ.... ।

ତୁମରି ରକ୍ତରେ ରଞ୍ଜିତ କରି

ମୁକ୍ତ କରିଦେବି ମୋ ହିନ୍ଦୁସ୍ଥାନ

ରକ୍ତ ଦିଅ ମୋତେ ବକ୍ଷୁ ନିଗାଡ଼ି

ଫେରାଇ ଆଣିବି ଦେଶ ସ୍ୱାଧୀନ.. ।

ମାତୃଭୂମିର ଡାକରା ଶୁଭିଲା

ଭଙ୍ଗା ମନରେ ସଞ୍ଚlରି ବଳ

ଜନ୍ମ୍ ମାଟିର ମମତା ଜାଗିଲା

ଏକଠାବେ ସବୁ ହୋଇଲେ ଠୁଳ... ।

ଆଜାଦ୍ ହିନ୍ଦୀ ଫଉଜକୁ ନେଇ

କଦମ୍ କଦମ୍ ମାଡି ଆଗକୁ

ଶତୃ ସଇନଙ୍କ ମୁକାବିଲା କରି

ଫେରି ଆସିଥିଲେ ଜନ୍ମ ମାଟିକୁ..... ।

ଓଡିଶା ମାଟିରେ ଜନ୍ମ ନେଇଥିବା

ନିର୍ଭୀକ ବୀର ଆମ ନେତାଜୀ

ସ୍ଵରାଜ୍ୟ ପାଇଁ ନିଜ ଜୀବନକୁ

ବିଦେଶୀ ହାତରେ ରଖିଲେ ବାଜି... ।

ଧନ୍ଯ ସେ ବୀର ଧନ୍ୟ ତା ବୀରତ୍ୱ

ଚକିତ କରିଲା ବିଦେଶୀ ଜନ

ଏବେ ବି ଅଜଣା ମୃତ୍ୟୁ ତାଙ୍କର

ଶଙ୍କlରେ ଖୋଜିଛି ଶତୃ ସଇନ.... ।



Rate this content
Log in