Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rajalaxmi Tripathy

Others

3  

Rajalaxmi Tripathy

Others

ଆବିର୍ଭୁତା

ଆବିର୍ଭୁତା

1 min
13.5K


ସେ ଭାରି ନିଜର ଲାଗନ୍ତି

ମନ୍ଦିରର ସାନ ବେଢ଼ା ଭିତର

ଅଳପ ଓ ନିବୁଜ ଜାଗାରେ

ଆବିର୍ଭୁତା ଦେବୀ !

ସିଡ଼ି ଚଢୁଥିବା ମଣିଷ

କିଏ କେତେ ପ୍ରକାରରେ

କଥା କହେ ତାଙ୍କ ସାମ୍ନାରେ

ଗଢ଼ିଦିଏ ବିଶ୍ୱାସକୁ

ଜାଲରେ, କାଠି କୁଟାରେ

ବାୟାର ବସାରେ,

ବିଶ୍ୱାସ ମାନେ ମହୁ ଶୋଷିବାକୁ

ଲାଖିଯାନ୍ତି ମହୁଫେଣାରେ

ବାଉଁଶ ବେତ ବୁଣାଳୀର

ଟୋକେଇ ଓ ତାଟିରେ ।

କିଏ କେତେ ପ୍ରକାରରେ

ଗଢେ ତା'ର ଭାଗ୍ୟକୁ

କ୍ଷଣିକ ମାୟାରେ

ଓଲଟ-ପାଲଟ ସୂତ୍ରର

ପାଟୀ-ଗଣିତ ।

ଆମ ଅନ୍ଦାଜର ମାପରେ ନଆସି

ବଦଳିଯାଏ ଭୂତି

ଆବିର୍ଭୁତାଙ୍କର।

ଯଉମୁଦ ମୁହଁ ତାଙ୍କର

ପରିଚୟ ଦିଏ ତାଙ୍କୁ

"ଶୂନ୍ୟ ଗୋଧୂଳିର ଦେବୀ" ।


Rate this content
Log in