Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanta Bhunya

Others

3  

Prasanta Bhunya

Others

॥ ଶରତ ଭ୍ରମଣ॥

॥ ଶରତ ଭ୍ରମଣ॥

1 min
7K


ଶରତର ସାଥେସାଥେ ମଧ୍ୟାହ୍ନରେ ମୁଁ ଗଲି

ଅନନ୍ୟ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ସୁଖୋପଭୋଗିବି ବୋଲି॥

ସହରର ମଧ୍ୟଭାଗେ ଅପୂର୍ବ ଏ ବନାନୀ।

ଭାବି ନଥିଲି ଦେଖିବି ପ୍ରକୃତିର ଏ ବିପଣି॥

ବର୍ଣ୍ଣ ବିବର୍ଣ୍ଣର ଶୋଭା ଆହା ସେ କି ସୁନ୍ଦର।

ରହି ରହି ଭାସି ଆସେ ବିହଙ୍ଗ ସ୍ୱର ମଧୁର॥

ଯାନବାହାନ ଯାଆନ୍ତି ନାହିଁ ସୋର ଶବଦ।

ଶରତର ରଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗା ଏମନ୍ତ ଏ ବିଭବ॥

ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ ସବୁଜ ସୁନ୍ଦର ସୁନ୍ଦର ସେ ବସନ୍ତେ।

ଶୀତରେ ଶୁଭ୍ର ଧବଳ ବର୍ଣ୍ଣାଳୀ ଯେ ଶରତେ॥

ଆହାଲୋ ପ୍ରକୃତି ରାଣୀ ଅହୋଭାଗ୍ୟ ମୋହର।

ହଜିଯାଏ ମଜ୍ଜି ଯାଏ ଶୋଭାରେ ଏ ତୋହର॥

ଥାଉ ଏହି ଭାଗ୍ୟ ଦେଖୁଥିବି ସତ୍ୟ ସୁନ୍ଦର।

ଭୂମା ଭୂମାରେ ଥାଉ ତୋ ପ୍ରାଣ ଅମୃତଧାର॥

-ପ୍ରଭୂ


Rate this content
Log in