Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Disambar Meher

Inspirational

2  

Disambar Meher

Inspirational

ଜୀବନର ଗୀତ

ଜୀବନର ଗୀତ

1 min
6.8K



କବିତା ଲେଖୁଲେଖୁ

ଭାଙ୍ଗିଗଲା କଲମ ଧାର

ଜୀବନର ଗୀତ ଗାଉଗାଉ

ଭୁଲିଗଲି ତା ସୁର ।


ଅଳ୍ପ ଗାଇଥିଲି

ଲାଗୁଥିଲା ସତେ ଅମୃତ

ଭୁଲି ଗଲି ସୁର

ବେସୁରିଆ ହେଲା ଗୀତ ।

ପାଦେ ଥିଲା ନୁପୁର

ଗଭାରେ ଗଜରା ବନ୍ଧା

ଳୟ ତାଳେ ତାଳେ

ନାଚୁଥିଲା ପ୍ରିୟା ପ୍ରୀତିଗନ୍ଧା ।


ଗଗନ ନାଚେ ପବନ ନାଚେ

ନାଚେ ନୀଳସମୁଦ୍ର ଜଳ

ଅଳ୍ପ କ୍ଷଣେ ବନ୍ଦ ହେଲା ଲୟ

ଫିକା ପଡିଗଲା ତାଳ ।


ଡିସମ୍ବର ମେହେର

ଗଣ୍ଡାବାହାଲି ନୂଆପଡା


Rate this content
Log in