Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Romance

2  

Sadananda Sahoo

Romance

ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

1 min
6.9K


ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

ରଙ୍ଗ ମହଲରେ

ମନ ମୋର ହଜି ଗଲା

ପ୍ରେମ ଦୁନିଆରେ !

ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନ ମୋର

ତୁମ ନାମ ଗାଏ

ଝୁରି ଝୁରି ମନ ମୋର

ନିଦ ଶୋଇ ଯାଏ !

କାହିଁକି କିମିଆ କଲ

କୁହ ସୁନା ଗୋରି

କିଛି ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ

ହଉଛି ମୁଁ ଝୁରି !

ସରଳ ହୃଦୟ ମୋର

ପ୍ରେମ ଗନ୍ତାଘର

କରି ନାହିଁ ପ୍ରେମ କେଵେ

କର ହେ ଆଦର !

ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

ସ୍ଵପ୍ନରେ ବିଭୋର

ନାଇ ଦିଅ ପ୍ରିୟା ତୁମେ

ମୋ ପାଇଁ ସିନ୍ଦୂର !

ପ୍ରେମ ଆଶା ମନ ଭାଷା

ବୁଝିବ କି ପ୍ରିୟା

ସୁଖ ଦେବି ଶାନ୍ତି ଦେବି

କରିବି କିମିଆ !

ଫୁଲ ଫଗୁ ବସନାରେ

ଦେବି ମୁଁ ହେଜଇ

ପ୍ରୀତି ଫୁଲ ବଗିଚାରେ

ଦେବି ମୁଁ ସଜେଇ !

ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

ପ୍ରେମ ଗୀତ ଗାଏ

ତୁମକୁ ଦେଖିଲା ପରେ

ପ୍ରେମ ଛବି ଆଙ୍କେ !

ସଦାନନ୍ଦ ସାହୁ, କାରା କର୍ମଚାରୀ,

କେନ୍ଦ୍ରୀୟ କାରାଗାର , କଟକ ,ଚୌଦ୍ୱାର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance