Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

କୁହ ପ୍ରଭୂ ମୁଁ କି କରିବି !

କୁହ ପ୍ରଭୂ ମୁଁ କି କରିବି !

1 min
6.9K


ଭାବିଥିଲି ଶୁଭ ଶଙ୍ଖେ ଜଳ ଢାଳି
ପଦ୍ମଶ୍ରୀ ଚରଣ ଧୋଇଦେବି।
ଶଙ୍ଖ ହଜିଗଲା, ଜଳ ସରିଗଲା
କୁହ ପ୍ରଭୂ ! ମୁଁ କି କରିବି ?

ଭାବିଥିଲି କଳା ତୁଳସୀ ମାଳରେ
ତୁମରି ହୃଦୟ ସଜେଇବି।
ତୁଳସୀ ରୁଷିଲା, ହୃଦୟ ହଜିଲା
ମନ ମରିଗଲା,କି କରିବି ?

ଭାବିଥିଲି ରକ୍ତ ଚନ୍ଦନ ଟୀକାରେ
ତୁମରି କପାଳ ମଣ୍ଡିଦେଵି।
ମୋ' କପାଳ ଫଟା,ଚନ୍ଦନ ବଗିଚା
ଦୂରେଇଲା, କୁହ କି କରିବି ?

ଭାବିଥିଲି ଶୁଭ୍ର ପଦ୍ମ ପାଖୁଡ଼ାରେ
ତୁମ ମନ୍ଦିରକୁ ସଜେଇବି।
ନୟନରୁ ତୁମ,ପଦ୍ମ ଛୋଟ ହେଲା
ଆଉ କି ସପନ ମୁଁ ଦେଖିବି !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational