Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

ସଙ୍ଗୀତ

ସଙ୍ଗୀତ

1 min
6.9K


ନୀଳକଣ୍ଠ ଦାସ

(ରାଗ-ମାୟାମାନବ ଗୌଡ଼ା)


ସମୀରଣ ବହଇ ମରମରି

ମରମରେ ପୂରଇ ଗିରିଦରୀ;

ମରମରେ ପୂରଇ ପରାଣ ରହି ରହି,

କାହିଁ ଯାଉଛି ବହି ଥରିଥରି ?

ଅରୁଣେ ହସି ହସି ଉଠଇ ନଭେ ଶଶୀ

ସରଗ-ଚୂଳେ କର ଦିଶଇ ପରକାଶି

ମଲ୍ଲିକା ଉପବନେ ଚାହିଁ ଅଛି ଗଗନେ

ଛଳ ଛଳ ତା’ ଦଳ ହିମେ ଭରି୤

ଫୁଟି ତାରା ଗଗନେ ସୁମନପରି ବନେ

ଫୁଟନ୍ତି ଲୁଚି ଲୁଚି ଡରି ଖର ତପନେ

ଭାସି ଭାସି ଗଗନେ ଭେଦି ସେ ସମୀରଣେ

ମଉନେ ଯାଏ ପଡ଼ି, କେତେ ଜଳି୤

ସରଗୁ ସୁଧା ଝରି ଫୁଟେ ଜୋଛନା ଶିରି

ଅନନ୍ତ ନଭେ ରସି ଯାଉଛି ତାରା ଜଳି

ସମୀର ମରମରେ ଥରିଥରି ପ୍ରସରେ

ପୁଲ ହିମେ ତରଳି ପଡ଼େ ଝରି୤

ବହେ କି ସମୀରଣ ଥରି ଯାଏ ମରମ

କେଉଁ ନଭସ ଆଶେ ଜଳି ଉଠଇ ପ୍ରାଣ

ମିଶିଯିବ କି କେହି ନଭସେ ତାରା ହୋଇ

କି ବୁଝି ଯାଏ ଜନ ଶୂନ୍ୟେ ଧରି ?

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics