Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ବନ୍ଧନ ଯୁଗ ଯୁଗର

ବନ୍ଧନ ଯୁଗ ଯୁଗର

1 min
285


ନୀରବ ରହିଲେ,
ରାଗିଲା ପରି ଗୋ ଲାଗ ।

"ରହୁଛି" କହିଲେ
କ୍ଷମା ମାଗିନିଏ ଆଗ ।।

"ରହୁଛି" ରେ ତୁମ
ଅଭିମାନ ଲୁଚିଥାଏ ।

ଅଭିମାନ,ପରେ
ସ୍ୱାଭିମାନ ହୋଇଯାଏ ।।

ଧାଡିଏ ଲେଖିଲେ
ମୋ'ପାଇଁ ଲେଖୁଛ, ଲାଗେ ।

ଜହ୍ନ ହସି ହସି
ଜୋଛନା ଢାଳେ ସରାଗେ ।।

ସେଇ ଜୋଛନାରେ
ତୁମ ମୁହଁ ଆସେ ଭାସି ।

ବଉଦ ବି ଶେଷେ
ଅଜାଣତେ ହୁଏ ଖୁସି ।।

ରାଗିବନି ,କେବେ
ରୁଷିବନି ବୋଲି ଜାଣେ ।

ସେଇଥିପାଇଁ ଗୋ
ରଖିଛି ମୋ' ମନ କୋଣେ ।।

ମନ କୋଣେ ଥାଇ
ସ୍ନିଗ୍ଧ ସାହାରା ପରି ।

ଋତୁରେ ଋତୁରେ
ହୁଅ ମୋର ଆଶାବରୀ ।।
ମଦାଳସୀ,ତୁମ
ମୃଦୁ ମୃଦୁ ଅଭିଳାଷ ।

ସରାଗେ ସାଇତି
ବଢାଇବି ମୋ'ଆୟୁଷ ।।

ସେଇ ଆୟୁଷ ହିଁ
ସ୍ପନ୍ଦନ ଦୁଇ ପ୍ରାଣର ।

ସ୍ପନ୍ଦନ ନୁହେଁ ସେ
ବନ୍ଧନ ଯୁଗ ଯୁଗର ।।


Rate this content
Log in