Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Narayan chandra Senapati

Others

3  

Narayan chandra Senapati

Others

ଏବେର ମାଆ

ଏବେର ମାଆ

1 min
384



ବିଚିତ୍ର ଲାଗଇ ଏବେର ମାଆକୁ

ଶୟନେ ସପନେ ଭାବି ।


ଶୁଖିଯାଏ ଦକ୍ଷ କବିର କଲମ

ଭାଳି ତାର ଶୂନ୍ୟ ଛବି।


ନିଷ୍ଠା ହୋଇଲାଣି ଜିଦ୍ ରେ ଅଟଳ

ତ୍ୟାଗଚାଲେ ଭୋଗବାଟେ ।


ସେବା ଚାହୁଁଅଛି ଆଜିର ମାଆଟା

ଅଧର୍ମର ଚଲାବାଟେ।


ସଂରକ୍ଷଣ ଭୁଲି ଆରକ୍ଷଣ ପ୍ରାୟ

ପ୍ରଜନନ ନିଶା ଶୁଷ୍କ ।


ଆତ୍ମ ସମ୍ମାନ ତା ବାହୁନି କାନ୍ଦୁଛି

ଲଜ୍ଜା ଶୂନ୍ୟ ତା ଶ୍ରୀବାକ୍ସ।


ଶୁଶ୍ରୂଷା ତା ପାଖେ ହତାଶା ହେଲାଣି

ସାହାଯ୍ୟ ବନେ ଅନାର୍ଯ୍ୟ ।


ଦୟା କ୍ଷମା ପୁଣି ଭିକ୍ଷା ମାଗିଲାଣି

ଅମହତ ତାର କାର୍ଯ୍ୟ।


ହଜିଯିବ ବୋଲି ତା ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଶୋଭା

କରେନା ତା ସ୍ତନ୍ୟପାନ ।


ଶାଢୀ ଧଡି ପିନ୍ଧା ଭଲ ଲାଗେନାହିଁ

ଜିନ୍ସ ଟପ୍ ରେ ତା ମନ।


ଶଙ୍ଖା ଚୁଡି ତାକୁ ଲାଗେନାହିଁ ଭଲ

ପିନ୍ଧେ ବିଧବାର ଖଡୁ ।


ବିବାହିତା ବୋଲି ନ ଜଣାଏ ବାଳେ

ଠାକୁର ସିନ୍ଦୁର ମାଡୁ।


ସନ୍ତାନ ଭୋକ ତ ବୁଝେନା ସେ କେବେ

ଗେପେ ତଣ୍ଟିଯାଏ ଭରି ।


ପୁଅ ଝିଅ ପାଇଁ ସମୟ ଦିଏନା

ସ୍ମାର୍ଟ ଫୋନ୍ ନିତି ଧରି।


ସକାଳୁ ଉଠେନା ଅଲଟ୍ରା ମଡର୍ଣ୍ଣ ସେ

ଭୁଲେ ତାର ଦିନଚର୍ଯ୍ୟା ।


କର୍ମଠ ହେବା ତା ଜାତକରେ ନାହିଁ

ଦିବା ନିଶି କୁମ୍ଭଶଯ୍ୟା।


କେଶ ସଜ୍ଜା କାଳେ ଅଡୁଆ ହୋଇବ

ଦିଏନା ମୁଣ୍ଡରେ ଓଢଣା ।


ବାର୍ ପାର୍ଟି ଡ୍ୟାନ୍ସ ମଦ କରି ସାଥି

ଭୁଲେ ଅପବାଦ ଲାଞ୍ଛନା।


ଛୁଆ ବଡ ବେଳେ ହୁଏସେ ଫେସନ୍

ନିଜତ୍ୱ ମାତୃତ୍ୱ ଭୁଲି ।


ଷୋଡଶ ଯୁବତୀ ଭାବେ ସେ ଡାଆଣି

ସ୍ଥାନ କାଳ ପାତ୍ର ଭୁଲି।


ଅତିଥି ସତ୍କାର ହେୟ ଜ୍ଞାନ କରେ

ସ୍ୱୟଂ ସେ ବନେ ଅତିଥି ।


ଶିଷ୍ଟାଚାର ନାହିଁ ଦୁଷ୍ଟାଚାର ସାର

କୁଶିକ୍ଷା ତାହାର ସାଥି।


ସନ୍ତାନ ପାଇଁ ତା କାନ୍ଦେନା ପରାଣ

କାନ୍ଦେ ସନ୍ତାନ ତା ପାଇଁ ।


ସଂସ୍କୃତି ସଂସ୍କାର କ୍ଷୟ କରି ଧାଏଁ

କଳଙ୍କ ମା ଜାତି ପାଇଁ।


କ'ଣ ବା ଶିଖିବ ଏବେର ମା'ଠୁ

ଆଜି ଏ କୋମଳ ଛୁଆ ।


ରାମ ରାଜ୍ୟ ସ୍ୱପ୍ନ ରାବଣେ ପୁରୁଛି

ବାହୁନି କାନ୍ଦେ ଦୁନିଆଁ।


ଆଜିର ମା'ତ ମା ଭାବୁନାହିଁ

ଭାବୁଛି ମିସ୍ ମ୍ୟାଡାମ ।


ତଥାପି ସୁବୁଦ୍ଧି ପଶୁ ତା ହୃଦୟେ

ତାଙ୍କୁ ମୋ ଶହେ ସଲାମ୍।



Rate this content
Log in