Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snigdha Tripathy

Romance

2  

Snigdha Tripathy

Romance

ଯା ରେ ମେଘ ତୁ ଯା ...

ଯା ରେ ମେଘ ତୁ ଯା ...

1 min
6.9K


ଯା ରେ ମେଘ ତୁ ଯା 

ଥରେ ଛୁଇଁ ଦେଇ ଆସିବୁ . . . 

                ତୁ ମୋ ପ୍ରିୟାକୁ ଯା . . .

ଶ୍ରାବଣର ରୁପସୀ  ସେ . . .

ଚାହିଁ ବସିଥିବ ନିଶ୍ଚେ ତୋ ପଥକୁ ,

                        ଯାଇ ତୁ ରିମଝିମ ବର୍ଷାରେ 

                        ଭିଜାଇବୁରେ ମେଘ ତା ଦେହକୁ ;

      ଥିରି ଥିରି ହୋଇ କାନେ କହିଦେବୁ ତା’ର 

      ମୋ ମନର ସବୁ ଅକୁହା କଥାକୁ . . .

                                                                                    

           ଏବଂ ଆଙ୍କି ଦେବୁ ତା’ର ଗୋରା ଗୋରା ଗାଲେ 

            ମୋ ଓଠ ଚୁମାକୁ |

ତୁ ଝର ଝର ହୋଇ ବରଷି ଯିବୁ 

ଜମା ଶୁଣିବୁନି ତା’ର କଥା ,

               ଅଳସୀ କନ୍ୟା ଯେବେ ଥରି ଉଠିବ

               ସେବେ ମୋ ପ୍ରେମର ଅଗ୍ନିରେ ମୁଁ ଭରିଦେବି 

                     ତା’ ଶରୀରେ ମିଠା ମିଠା ଉଷ୍ମତା . . .

                       

     ସୁରୁଜମୁଖୀର ଲାଜୁଆ ଆଖିରେ 

     ମଧ୍ୟ ଭରିଥିବ ଅସ୍ଥିରତା ,

        ମାନ ଅଭିମାନ ତା’ର ସବୁକୁ ଆଦରି 

        ଛାତିରେ ସାଉଁଟି ନେବି ମୁଁ ତା’ ନୀରବତା . . .

 

                          - ooo -

  

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance